După o serie de atacuri cibernetice care au băgat spaima în marile instituţii şi companii, hackerii grupului Anonymous şi-au surprins fanii atunci când i-au invitat să îi voteze într-o competiţie organizată de Twitter (The Shorty Awards), pentru “Activism”.
Deşi pare prea convenţional pentru Anonymous, tweet-urile prin care îşi invită fanii să voteze la Shorty Awards este original, fiind publicat pe contul oficial de Twitter al grupului de hackeri. Semnele de întrebare nu au întârziat să apară nici printre fani, nici în presa internaţională, care speculează deja că în spatele acestui demers, mult prea banal pentru grupul de hackeri, s-ar putea afla un nou atac, aşa cum aceştia ne-au obişnuit.
The Shorty Awards, ceremonie organizată de Twitter este susţinută de companii precum Pepsi, A&E şi The Weather Channel, iar printre ceilalţi nominalizaţi se mai numără Whole Foods, True Blood, Action Wipes şi Greenmoms. Venită din partea unui grup de anarhişti, cu milioane de fani în toată lumea şi cu un portofoliu uriaş de atacuri cibernetice, participarea la o asemenea competiţie şi mai ales la secţia “Activism”, nu poate fi decât o glumă sau o atenţionare.
Citeşte şi:
Anonymous: Astăzi am „spart” site-ul INOE din România