Potrivit Reuters, Volkswagen va reintroduce pe piața nord-americană, după o pauză de două decenii, microbuzul VW, nava amiral a mărcii, după o pauză de două decenii. Începând cu 2024, compania va începe vânzarea versiunilor electrice, alimentate cu baterii, ale microbuzului VW în America de Nord.
Volkswagen este gata să aducă pe piață vehiculul său ID complet electric, Buzz. Buzz va oferi o versiune extinsă, capabilă să găzduiască până la șapte pasageri și echipată cu o baterie de 85 de kilowați-oră (kWh) pentru a spori autonomia.
Într-o declarație, Volkswagen a recunoscut statutul de cult al microbuzului VW, care a părăsit SUA și Canada în urmă cu două decenii, odată cu generația T4.
Volkswagen a confirmat că toate vehiculele ID Buzz pentru piața nord-americană vor fi fabricate la uzina din Hanovra, în Germania. Compania a menționat, de asemenea, că bateriile pot fi încărcate de la 10% la 80% în 25 de minute la stațiile de încărcare rapidă.
Livrările Volkswagen au crescut spectaculos în China
Volkswagen a înregistrat o majorare semnificativă a livrărilor, cu o creștere remarcabilă de 79% în China și o creștere de 28,7% în Europa de Vest. Livrările globale ale Volkswagen în primele patru luni ale acestui an au ajuns la 2,76 milioane de unități, reflectând o creștere de 14% față de perioada corespunzătoare din 2022.
În luna aprilie, diferitele mărci din cadrul Grupului Volkswagen au afișat performanțe îmbunătățite față de aceeași perioadă din 2022, cu excepția Lamborghini, Bentley și a diviziei de vehicule comerciale Volkswagen, care au înregistrat scăderi.
Este demn de remarcat faptul că grupul german avertizase anterior cu privire la anticiparea unei concurențe sporite în acest an, pe măsură ce întreruperile lanțului de aprovizionare s-au atenuat și piața vehiculelor electrice din China a devenit mai competitivă.
Cu rezultate solide în primul trimestru din 2023, Volkswagen este optimist în ceea ce privește menținerea proiecțiilor de creștere anuală a vânzărilor și atingerea unui randament al vânzărilor (ROS) de 7,5% până la 8,5%. Această perspectivă pozitivă provine din creșterea vânzărilor în Europa și America de Nord.