După vacanţă, românii caută locuri de muncă pe eJobs şi BestJobs

După ce în perioada Sărbătorilor românii s-au concentrat mai mult pe cadouri, petreceri şi voie bună, după sfârşitul vacanţei s-au întors la muncă: să-şi caute locuri de muncă. Traficul de pe site-urile de locuri de muncă a explodat: în cazul BestJobs, prima zi lucrătoare a anului a adus o triplare a numărului de anunţuri vizualizate utilizatori. Iar volumul de vizitatori unici a crescut la peste 120.000. În cazul eJobs, luni s-au înregistrat aproape 1,7 milioane de pagin

După ce în perioada Sărbătorilor românii s-au concentrat mai mult pe cadouri, petreceri şi voie bună, după sfârşitul vacanţei s-au întors la muncă: să-şi caute locuri de muncă.

Traficul de pe site-urile de locuri de muncă a explodat: în cazul BestJobs, prima zi lucrătoare a anului a adus o triplare a numărului de anunţuri vizualizate utilizatori. Iar volumul de vizitatori unici a crescut la peste 120.000.
În cazul eJobs, luni s-au înregistrat aproape 1,7 milioane de pagini cu anunţuri afişate şi aproape 170.000 de unici.

În cazul ambelor site-uri, 2010 a debutat cu un trafic care n-a mai fost atins din toamna anului trecut.

Cifrele, atât în cazul BestjJobs, cât şi în cazul eJobs, sunt cu 40% mai mari decât cele înregistrate la începutul lunii decembrie, înainte de a începe sezonul de vacanţe.

“După o scădere normală în luna decembrie, traficul a revenit la nivelul lunii noiembrie încă din primele zile ale anului. Ne aşteptăm ca această tendinţă de creştere să se menţină atât pe zona de joburi cât şi pe reţeaua profesională BestJobs. S-ar putea ca multe din rezoluţiile de Anul Nou sa aibă legatură cu cariera”, spune Alexandru Ioniţă, marketing manager la BestJobs.

Potrivit datelor SATI, ambele site-uri de locuri de muncă înregistrează creşteri de peste 80% ale numărului de vizitatori unici pe 4 ianuarie, comparativ cu 30 decembrie, de patru ori peste creşterea medie a traficului înregistrată la nivelul tuturor site-urilor monitorizate de SATI.

eJobs în topul creşterilor la căutări

Interesul crescut din această perioadă pentru site-urile de locuri de muncă se vede şi în căutările românilor pe Google.
Numărul celor care au căutat cuvintele cheie eJobs şi BestJobs pe google s-a triplat de la începutul anului. Iar eJobs apare in top 10 căutări cu cele mai mari cresteri pe Google, interesul internaţilor majorându-se cu peste 90% în ultima săptămână. Şi în cazul bestjobs, căutările pe Google au avut o evoluţie similară.

Site-urile de locuri de muncă eJobs si Bestjobs ocupau, ieri, locurile patru şi şase în topul site-urilor româneşti cu cele mai multe afişări, realizat de SATI. Hi5, neogen şi trilulilu ocupă primele trei poziţii, pe locul patru se află eJobs, urmat de mobile.ro (site de anunţuri auto), iar pe locul şase se află Bestjobs.

Şomerii se transformă în vânzători la Bingo

 

Cel mai popular job pe Bestjobs este cel de agent de marketing pentru jocul de bingo organizat de Antena 1. Anunţul a atras aproape 7.000 de candidaturi în mai puţin de o lună decând a fost publicat pe Bestjobs. Potrivit descrierii jobului, agenţii de marketing trebuie să coordoneze politicile de marketing la nivel local, să monitorizeze şi să analizeze campaniile de marketing şi să întocmească rapoarte privind activitatea realizată.