Dynamicweb s-a lansat astăzi în România

Dynamicweb, companie de origine daneză, care pune la dispoziţie platforma integrată de business pentru gestionarea optimă a prezenţei online, prin website-uri, magazine online şi online marketing, s-a lansat astăzi în România.

Dynamicweb este o platformă integrată de business care asigură gestionarea eficientă a prezenţei online atât pentru companiile B2B cât şi pentru cele B2C prin convertirea traficului online în sales leads, respectiv creşterea loialităţii consumatorilor prin interacţiune constantă cu aceştia. Începând cu anul 2010, Dynamicweb este inclusă în top Gartner’s Magic Quadrant for Web Content Management (WCM), un top 20 întocmit de prestigioasa companie americană în funcţie de criterii ca: aplicabilitate, interoperativitate, atenţia la nevoile pieţei etc.

”Considerăm că România are un potenţial enorm pentru platforma online de business Dynamicweb. Deschiderea biroului de la Bucureşti ne oferă şansa de a construi o reţea de parteneri în România şi în ţările învecinate şi de a le asigura atât partenerilor, cât şi clienţilor acces la serviciile noastre, în limba nativă. Fiecare piaţă este diferită, cu cerinţe şi aşteptări proprii, însă prezenţa locală ne permite să ascultăm, să înţelegem şi să răspundem prompt acestor cerinţe”, declară Torben Kragelung, VP Sales&Marketing Dynamicweb A/S.

Cu peste 4000 de clienţi la nivel mondial, peste 20.000 de website-uri construite pe această platformă şi peste 200 de parteneri certificaţi în ţări din Europa, America de Nord şi America de Sud, Dynamicweb este soluţia optimă pentru companiile care vor să folosească inteligent mediul online, pentru fidelizarea clienţilor şi încheierea de parteneriate strategice. Portofoliul Dynamicweb cuprinde trei servicii principale: Web Content Management, eCommerce şi Online Marketing Center.

”Deşi există instrumente de fidelizare clienţi şi de atragere parteneri, piaţa românească de online avea nevoie de certitudine: siguranţa că fiecare vizitator online primeşte exact ceea ce a căutat şi chiar ceva în plus. Iar asta se obţine numai prin cunoaşterea detaliată a comportamentului online al fiecărui vizitator. Instrumentele Dynamicweb îţi oferă o imagine clară asupra acestor comportamente şi, mai apoi, resursele necesare pentru a le folosi în avantajul business-ului tău. La toate acestea se adaugă uşurinţa în utilizare, avantaj bun calitate-preţ şi, bineînţeles, indispensabilul suport local existent în prezent”, afirmă Adrian Ursu Managing Director Dynamicweb România.