"Unul dintre factorii principali care au susţinut evoluţia pozitivă îl reprezintă orientarea noastră către creativitate în marketingul online, căruia i-am alocat bugete semnificative. Un diferenţiator determinant faţă de competiţie este şi politica noastră de preţuri, prin care cedăm către client reducerea de preţ primită de la furnizor. Dorim să scoatem cartea din zona de nişă unde se află încă, şi să o facem accesibilă cât mai multor oameni", a declarat Ion Sturza, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.
Piaţa pe care activează elefant.ro este una în continuă dezvoltare şi cu potenţial continuu de creştere, în tandem cu evoluţia rapidă a mediului online. Acesta oferă în mod constant jucătorilor oportunităţi noi precum soluţii şi aplicaţii dedicate. Compania estimează o creştere de 30% a pieţei de profil pentru 2013.
"Pentru anul în curs, estimăm o creştere organică a pieţei de e-commerce de aproximativ 30 de procente, în contextul unei medii europene de 20%. România încă are mult potenţial pe comerţul electronic, dinamismul acestui segment urmând a se reflecta în evoluţiile din anii următori" , a adăugat Ion Sturza.
Cele mai cerute titluri
Anul acesta Elefant.ro va continua investiţiile demarate anul trecut în extinderea pe noi verticale de business, acesta fiind un important obiectiv de creştere pentru retailerul online. Astfel, în 2012, a adăugat jucăriile ofertei sale de produse, această nouă gamă înglobând o zonă vastă, de la jucăriile clasice, la cele mai elaborate gadgeturi dedicate copiilor, la boardgames sau cele mai populare jocuri pe computer.
În ceea ce priveşte gama de carte, principalul motor de creştere a veniturilor elefant.ro, piaţa românească este în linie cu tendinţele internaţionale, categoriile cele mai populare fiind ficţiunea, cărţile pentru copii şi cele practice de tip lectură motivaţională sau ghiduri. Trilogia lui E.L. James, Cincizeci de umbre ale lui Grey, aflată în vârful clasamentelor de carte din toată lumea, este şi la noi cel mai cerut titlu. Pe locul secund se clasează volumul motivaţional Magia (Secretul), de R. Byrne.
Anul 2013 adus pentru elefant.ro schimbări şi la nivel de conducere, Cristian Herghelegiu fiind numit CEO. Înainte de a prelua conducerea elefant.ro, Cristian Herghelegiu a deţinut funcţia de director general al PayU Romania, cel mai mare furnizor local de soluţii de plăţi online cu cardul.