Celebra emisiune Vocea României, difuzată de Pro TV, abia dacă a prins locul trei în topul audiențelor la nivel național, o poziționarea dezamăgitoare penstru standardele cu care este obișnuită stația fanion a României.

Potrivit datelor Pagina de Media, concursul a fost depășit atât de principalul concurent de pe tronson, IUmor de la Antena 1,  cât și de un serial turcesc difuzat de Kanal D.

” Este pentru a doua oară în acest sezon când Vocea României este bătută de iUmor, pe publicul comercial, zonă pe care Pro TV este greu de depășit. Prima dată s-a întâmplat în urmă cu două săptămâni, când show-ul Antenei 1 a avut o ediție specială, cu roasturi”, remarcă sursa citată.

Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost lider fără drept de apel, la bătaie cu Vocea României. Postul Intact, cu finala iUmor pe interval, a avut o medie de 330.000 de persoane, pe publicul tânăr, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani, și o cotă de piață de 23%.  Live-ul Vocea României s-a apropiat de 290.000 de persoane (cifre peste săptămâna trecută) și o cotă de piață de 20%.