Vești bune pentru clienții E.On România. Angajații companiilor desfășoară în această perioadă activități de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică și gaze naturale, dar și pentru a realiza diverse intervenții tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate.
Pentru că ne preocupă atât siguranța cât și sănătatea clienților și angajaților, dorim să îi asigurăm pe toți clienții noștri că pentru a-i proteja am luat o serie de măsuri privind distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii COVID-19. Depunem toate eforturile ca intervențiile noastre să se desfășoare în condiții sigure, în conformitate cu măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cu cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON, informează compania într-un comunicat.
Reprezentanții noștri sunt echipați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință pe toată durata intervenției și se vor asigura că păstrează distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienții să permită accesul specialiștilor companiilor E.ON în locuință, aceștia fiind instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară.
Tododată, activitățile de bază: dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și mentenanța sistemului de distribuție sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie, se mai arată în comunicat.
Echipele sunt pregătite
Echipele online sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a se putea desfășura în condiții normale activitățile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituțiile administrative ale statului, agenții economici din sectorul alimentației publice, companiile farmaceutice și de produse medicale.
În această perioadă, cu toții avem grijă să:
- păstrăm o distanță sigură (2metri) față de cei din jur;
- ne spălăm pe mâini, minimum 20 de secunde.
De asemenea, clienții sunt rugați să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu.
Totodată, compania a luat decizia de a suspenda temporar toate activitățile care implică contactul direct cu clienții, aceștia având la dispoziție o serie de canale de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.
Astfel, activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.
Compania Delgaz Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție. În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.
Totodată, clienții pot contacta compania oricând :
- apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
- prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro;
- prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
- prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.