Economii substantiale prin solutii telefonice

gen de servicii, tot mai multe se arata interesate de telefonia fixa. De curand, ANRC a suplimentat resursele alocate anterior unor firme doritoare sa furnizeze servicii de telefonie fixa. Pentru firmele cu multi angajati si, mai ales, multe locatii intre care au nevoie sa comunice, instalarea unei „centrale telefonice inteligente“, care sa ruteze apelurile in functie de destinatie, reprezinta o solutie de loc neglijabila de reducere de costuri. Reducerea costurilor fiecarui client p

gen de servicii, tot mai multe se arata interesate de telefonia fixa. De curand, ANRC a suplimentat resursele alocate anterior unor firme doritoare sa furnizeze servicii de telefonie fixa. Pentru firmele cu multi angajati si, mai ales, multe locatii intre care au nevoie sa comunice, instalarea unei „centrale telefonice inteligente“, care sa ruteze apelurile in functie de destinatie, reprezinta o solutie de loc neglijabila de reducere de costuri. Reducerea costurilor fiecarui client poate varia in functie de destinatiile apelate si de volumul de apeluri pe care il efectueaza. In principal, numai datorita tarifarii la secunda, la aceleasi tarife, abonatul castiga in medie 30% fata de o tarifare la care durata minima indivizibila este de un minut. La Dial Telecom, unul din cei care furnizeaza telefonie alternativa, „in plus, datorita tarifelor performante practicate, o reducere minima se situeaza in jurul valorii de 40% din factura internationala curenta.“
Doua tipuri de acces
De exemplu, firma care vrea sa apeleze la serviciile operatorului alternativ o poate face in doua feluri: prin accesare indirecta, „utilizand codul de selectie acordat de catre ANRC fiecarui operator alternativ de telefonie. Acest lucru implica faptul ca pentru serviciul de bucla locala (linie fizica) abonatul va plati in continuare RomTelecom, iar pentru toate apelurile pe destinatiile contractate cu Dial Telecom (nationale sau internationale) va plati o factura ce va fi emisa lunar de catre acesta“, explica Florin Furdui, Managing Director la Dial Telecom. „Acest lucru se realizeaza prin instalarea unui dispozitiv (dialer) pe liniile fizice ale abonatului care efectueaza formarea tuturor codurilor necesare accesarii serviciilor Dial Telecom contractate, in mod transparent (se formeaza orice apel ca si inainte de instalarea serviciului Dial Telecom) pentru utilizatorii retelei de telefonie din cadrul firmei client. Instalarea acestui dispozitiv este gratuita pentru clienti si nu afecteaza in nici un fel primirea apelurilor, calitatea tuturor apelurilor efectuate sau efectuarea de apeluri catre destinatii care nu au fost contractate.“ Al doilea mod este accesul direct, adica instalarea unui circuit fizic dedicat (fibra optica, radio sau alt suport fizic adecvat livrarii de servicii de telecomunicatii) de la un punct de prezenta al operatorului pana la biroul clientului. „In acest fel, clientul poate beneficia de toate serviciile oferite de Dial Telecom (voce, date, Internet, teleconferinta) si va plati o singura factura – atat pentru suportul fizic, cat si pentru servicii. Tehnologia folosita este TDM (time division multiplex). Dispozitivul instalat pentru accesul indirect nu este o centrala, ci se numeste, in termeni de specialitate, dialer, iar instalarea lui este gratuita. In cazul accesului direct, se instaleaza un circuit de acces care se conecteaza direct la centrala (PBX) clientului. „Pentru acest circuit, se va plati o taxa lunara cu tarife foarte competitive fata de nivelul actual al pietei din Romania.“

Operatorii de telefonie mobila ofera solutii

OfficeTel de la Orange permite efectuarea de apeluri de voce din si catre locatiile fixe ale companiei, utilizand reteaua de comunicatii de date Orange. Centrala telefonica sau posturile telefonice fixe sunt conectate la Orange MSC (Mobile Switch Center) prin intermediul echipamentelor de acces ce folosesc tehnologia IP. Serviciul permite apelarea catre si dinspre orice destinatie nationala si internationala. Clientul poate alege numarul de apeluri simultane ce pot fi efectuate dintr-o locatie, poate defini un plan de numerotatie propriu pentru extensiile centralei telefonice sau posturile fixe.

Stiri

Comandantii de submarine se pregatesc de lupte
Ubisoft, unul din liderii mondiali de pe piata jocurilor video, a lansat Silent Hunter III, simulatorul de submarine din timpul celui de Al Doilea Razboi Mondial. Jocul este dezvoltat exclusiv in Romania, de catre o echipa entuziasta, dar va fi, fara indoiala, un succes mondial. „Suntem foarte incantati ca le putem oferi, in sfarsit, jucatorilor posibilitatea de a controla torpilele si de a se afunda in experienta Silent Hunter III“, a declarat Florin Boitor, producer in cadrul studioului Ubisoft din Romania. „Echipa este foarte mandra de feedback-ul de pana acum din partea comunitatii si a presei. Avem sentimentul ca am reusit sa cream o experienta absolut noua, care combina grafica cinematica si atmosfera realista intr-un joc ce va reprezenta o provocare atat pentru fani, cat si pentru jucatorii care vor incerca pentru prima data o simulare navala.“In Romania, jocul va fi disponibil la un pret recomandat de 25 de euro, fara TVA, in timp ce in Europa el costa 40 de euro.
Doua noi servicii la Orange
Orange a lansat doua servicii cu ajutorul carora abonatii isi pot pastra in siguranta o copie a numerelor din agenda telefonului si pot comunica rapid via SMS cu un grup de prieteni sau parteneri de afaceri.Serviciul Grup Mesaje Scrise ofera clientilor posibilitatea de a trimite mesaje scrise simultan mai multor persoane, simplu si rapid, de pe telefonul mobil si de pe web, fara costuri suplimentare, la tariful obisnuit al unui mesaj scris catre fiecare dintre destinatari, conform planului tarifar ales. Serviciul SIM Agenda Back-up ofera o metoda simpla si sigura de a salva numerele de telefon de pe cartela SIM pe serverul Orange, in conditii de absoluta siguranta si confidentialitate. Acesta poate fi folosit atat pe telefonul mobil, cat si pe web si ofera clientilor posibilitatea de a-si recupera datele din agenda atunci cand este nevoie, fara a mai pierde timpul si evitand neplacerea de a le reintroduce manual.Yves Gauthier, director executiv adjunct al Orange, spune ca: „Doar pe parcursul anului trecut au fost raportate la Orange Romania peste 100.000 de pierderi sau furturi ale telefonului mobil. De acum, cu SIM Agenda Back-up clientii isi vor putea pastra macar numerele de telefon in siguranta. Serviciul Grup Mesaje Scrise este destinat clientilor care vor sa trimita mesaje catre un numar mare de parteneri, angajati sau prieteni. Astfel, de Sarbatori le va fi mult mai usor sa trimita urari cu Grup Mesaje Scrise de la Orange“.