Ecranul iPad, o nouă problemă pentru Apple

LG Display, al doilea mare producător de ecrane cu cristale lichide din lume şi unul dintre principalii furnizori pentru Apple, a anunţat că nu poate face faţă cererii mari pentru iPad, iar compania va trebui să amâne lansarea tabletei pe alte pieţe. Sud-coreenii de la LG ar putea să întrerupă producţia de ecrane cu cristale lichide pentru televizoare din cauza cererii reduse, însă în acelaşi timp nu poate face faţă volumului mare de ecrane pentru iPad. „LG nu poate f

LG Display, al doilea mare producător de ecrane cu cristale lichide din lume şi unul dintre principalii furnizori pentru Apple, a anunţat că nu poate face faţă cererii mari pentru iPad, iar compania va trebui să amâne lansarea tabletei pe alte pieţe.

Sud-coreenii de la LG ar putea să întrerupă producţia de ecrane cu cristale lichide pentru televizoare din cauza cererii reduse, însă în acelaşi timp nu poate face faţă volumului mare de ecrane pentru iPad.

„LG nu poate face faţă incredibilei cereri de ecrane pentru iPad. Apple ar putea amâna lansările iPad pe alte pieţe ca urmare a slabei aprovizionări cu componente şi a cererii puternice”, a spus Kwon Young-Soo, CEO al LG.

Apple a vândut 3,47 de milioane de unităţi iPad din luna aprilie până în prezent, tableta fiind disponibilă în zece ţări. Americanii au anunţat săptămâna trecută că vor să lanseze iPad în alte nouă ţări. Analiştii de la firma de cercetare iSuppli estimează că Apple va comercializa anul acesta 13 milioane de unităţi iPad.

SURSA: Engadget