Edenred, liderul național și mondial al pieței tichetelor de servicii, a achiziționat Euroticket, cel de-al patrulea emitent local de tichete de masă și cadou. În urma tranzacției, cota de piața a Edenred România va crește cu 4,5%, ajungând la 40%.
“Această achiziție confirmă interesul pe termen lung al Edenred pentru România și încrederea în potențialul de creștere a acestei piețe, înscriindu-se în strategia mondială de dezvoltare a grupului.”, declară Philippe Blecon, director general Edenred România.
În urma acestei tranzacții cei 3 .000 clienți Euroticket vor avea acces la toată gama de produse, soluții și servicii Edenred, cât și la cea mai extinsă rețea de unități afiliate.
“Vom face toate demersurile necesare pentru ca procesul de tranziție să se desfașoare în cele mai bune conditii pentru clientii Euroticket. Mizăm pe experiența pe care am acumulat-o până acum în cei peste 11 ani de activitate pe piața din România și pe profesionalismul echipelor noastre“ a declarat Philippe Blecon.
Edenred a demarat o campanie de contactare și informare a clienților Euroticket.
Tichetele emise de compania Euroticket vor putea fi în continuare cheltuite, în termenul de valabilitate înscris pe acestea.
La nivelul anului 2009, Euroticket a raportat vânzări de 53 de milioane de euro.
Edenred are în România peste 35.000 de companii clienţi, tichetele de masă şi voucherele cadou ajungând la peste 1,5 milioane de persoane. "Estimăm o creştere de 10% a volumului emis", spune Blecon.