Ediţia de duminică a cotidianului sportiv ProSport va apărea exclusiv online, începând cu 19 iulie, informează un comunicat remis Mediafax.

„Decizia de a oferi cititorilor conţinutul exclusiv online se bazează pe faptul că şi piaţa de cititori şi piaţa de publicitate sunt mai ofertante în varianta online comparativ cu varianta print în ziua de duminică. ProSport va păstra conţinutul şi va renunţa doar la hârtie. Problemele mari din punct de vedere al distribuţiei şi faptul că numărul chioşcurilor deschise duminica este mult mai mic decât în cursul săptămânii, fac foarte dificilă încercarea de a ajunge la cititori în această zi”, se arată în comunicatul ProSport.

Conform ProSport, numărul clienţilor unici pe www.prosport.ro în ziua de duminică a crescut cu 29,8% în 2009 faţă de 2008, de la 83.917 la 108.956 (media zilnică ianuarie-iulie).

ProSport a fost lansat de Grupul MediaPro în iulie 1997. A fost vândut grupului de presă Ringier Romania în ianuarie 2003, reintrând în portofoliul companiei de publishing a MediaPro în ianuarie 2008. ProSport este primul cotidian full color din presa românească, primul ziar cu spot TV, primul cotidian din România care a avut un tiraj de peste 100.000 de exemplare, primul ziar din România care a introdus conceptul de ziar vizual, cel mai vândut ziar de sport din România în perioada 1998 – 2008, conform BRAT (o medie de 66.780 de exemplare/ediţie).

ProSport este editat de PubliMedia International – compania de publishing a grupului de firme MediaPro.

PubliMedia International este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. PubliMedia International acoperă în acest moment toate segmentele importante de piaţă (presa de business, segmentul sport, presa quality, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste de interes special). Printre publicaţiile din portofoliul companiei se numără Ziarul Financiar, Business Magazin, Gândul, ProSport, The One, Ce se întâmplă, Doctore?, ProMotor, ProTV Magazin şi Time Out.

SURSA: Mediafax