Responsabilităţi:
– Elaborează strategii de creştere a numărului de abonaţi şi păstrarea celor existenţi
– Propune şi coordonează campanii/promoţii de abonamente pentru Evenimentul zilei şi Capital: propunere campanie, obţinere premii, implementare, evaluarea rezultatelor
– Identifică şi contactează potenţialii clienţi în vederea încheierii unor noi contracte de abonamente
– Elaborează oferte speciale către companii
– Propune şi implementează oferte speciale în magazinul online, oferte care includ sau nu abonamente la publicaţiile Editurii Evenimentul şi Capital
– Urmăreşte modalitatea prestării serviciilor către abonaţi, identifică eventualele puncte slabe în comunicarea cu abonaţii şi propune soluţii de îmbunătăţire
– Supervizează contractele de abonamente încheiate, de la semnarea contractelor şi până la distribuţia şi încasarea sumelor cuvenite.
Cerinţe:
– Experienţă similară minim 3 ani (experienţă anterioară în media, telemarketing, directmarketing sau abonamente prezintă un avantaj)
– Studii superioare
– Cunoştinţe bune de limba engleză
– Experienţa în lucrul cu baze de date
– Pachet MS Office
– Capacitate de analiză şi de sinteză
– Rezistenţă la stres, meticulozitate, creativitate şi originalitate
Cei interesați sunt rugați să trimită CV-urile la adresa de e-mail: lucian.calarasu[at]evzgroup.ro