„Noi nu trebuie să câştigăm competiţia cu alţii. Trebuie să câştigăm competiţia cu noi, cu mentalităţile noastre, cu comportamentul nostru şi cu capacitatea noastră de a înţelege că ne aflăm într-un spaţiu competitiv, într-un spaţiu european în care cine are cele mai bune servicii, cine are cele mai bune costuri, cine are cea mai bună infrastructură şi cine are cele mai bune servicii, acela va reuşi”, a declarat Eduard Hellvig, întrebat la Alba Iulia, într-o conferinţă de presă, dacă vom câştiga vreodată „bătălia” cu bulgarii în ceea ce priveşte turismul de litoral.
Acesta a adăugat că „nu ţine de a ne uita la ce fac alţii, ci ţine de noi, să avem capacitatea să înţelegem că, în primul rând, trebuie să fim perfecţi pentru ca ceilalţi să vină la noi” şi că, dacă o să îndeplinim aceste lucruri, vor veni în România şi turiştii bulgari şi turiştii austrieci.
Ministrul Turismului a apreciat că „nu există decât un singur lucru în ceea ce înseamnă industria de turism: competiţia permanentă între noi şi ceea ce vrem să facem noi mai departe”. În opinia lui Eduard Hellvig este foarte important ca să se introducă sistemul de competitivitate şi de competiţie internă în industria serviciilor de turism, „pentru că, cu cât vom avea capacitatea să creăm instrumentele de competiţie în industria de turism, cu atât serviciile şi gradul lor de acceptabilitate în rândul populaţiei vor creşte”. Şeful MDRT a subliniat că nu trebuie să ne uităm niciodată la ce fac alţii ci, „în primul rând, trebuie să ne uităm la noi dacă avem într-adevăr capacitatea şi posibilitatea să facem un turism adevărat, performant”.
Ministrul a mai spus că turismul de nişă – turismul cultural, turismul specific eco, turismul medical – sunt componente pe care le putem acoperi dacă avem determinare, competenţă, pregătire şi tot ceea ce presupune elemente de competiţie în relaţia cu piaţa. „Atâta timp cât lucrurile astea nu le rezolvăm la nivelul nostru, să ştiţi că indiferent de câte politici naţionale o să realizăm, competiţia o să o pierdem”, a conchis ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Sursa: Agerpres
Eduard Hellvig, MDRT: „Pentru a atrage turiști trebuie să fim perfecți”
2 iunie 2012, 20:39
Ultima modificare în 2 iunie 2012, 23:39
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), Eduard Hellvig, consideră că în turism reuşesc cei care au cele mai bune costuri, cea mai bună infrastructură şi cele mai bune servicii şi că, pentru a atrage turişti, trebuie să fim perfecţi.
Etichete: bulgaria,
ministru,
ministrul turismului
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- RAPORT OFICIAL De ce nu are România autostrăzi
- Centura Aradului NU va mai fi deschisă circulaţiei astăzi. Inagurarea se amână cu câteva zile
- Europa se îndreaptă cu viteză spre „zona de intervenţie”. Criza intră într-un nou ciclu
- Pericol pentru Dacia? Renault vrea să construiască o uzină în Algeria
- Cea mai precisă parcare laterală din istorie
- Grecii iau bani de la UE pentru autostrăzi. România pierde fonduri europene
- ECCO deschide primul magazin de tip ECCO Unity în Palas Iași
- Şeful SocGen: Uniunea bancară în zona euro nu reprezintă o soluţie la criză
- Rezerva valutară a României a scăzut cu 800 de milioane de euro într-o lună
- Cardul business de la BT aduce TVA-ul înapoi în buzunarul clienților