"Punctual, cea mai mare problemă pe care noi o întâmpinăm în transportul rutier astăzi este problema acelei supra-accize, care ştim cu toţii că a intrat la 1 aprilie, cu o promisiune de rambursare după modelul altor ţări…Tendinţa este foarte clară. Toţi cei care au auzit de această majorare a accizei, începând cu noiembrie anul trecut, când a fost publicat actul normativ în Monitorul Oficial, fie că îşi comandă vehicule noi de transport marfă sau persoane fie la mâna a doua, le caută cu rezervoare mai mari. Aceasta înseamnă că orice camion care are peste 800 de litri rezervor poate să vină de la Viena până la Bucureşti şi să se întoarcă înapoi fără probleme şi să nu mai alimenteze în România", a spus Radu Dinescu.

'Foarte probabil vom vedea primele returnări de acciză, aşa, de ochii lumii, undeva prin septembrie, spre sfârşitul lunii octombrie, că dau bine că vin alegerile din noiembrie', a spus Radu Dinescu.