La doar un an de la lansare, URSUS Cooler a reușit să se poziționeze pe piața mixurilor de bere ca un jucător important, care inspiră încredere consumatorilor, îmbinând calitatea berii URSUS cu senzația de răcorire oferită de limonadă.
Povestea de succes a acestui produs continuă în acest an cu obținerea premiului Effie Gold, câștigat de Ursus Breweries împreună cu agenția Graffiti BBDO pentru campania de lansare URSUS Cooler ”Mix de bere și limonadă. Dar Cooler”, desemnată cea mai eficientă campanie publicitară din industria berii. Poziționat încă de la început ca un brand plin de personalitate, prin numele ales, URSUS Cooler a adus românilor o vară pe val, printr-o experiență de răcorire excelentă, cu rezultate extrem de îmbucurătoare pe piață. Lansarea noului mix de bere și limonadă, dar Cooler, a demarat în trombă primăvara trecută printr-un mix câștigător de comunicare, incluzând sporturi TV spectaculoase, activări de PR, aplicația de Facebook ”Află cât de Cooler ești”, competiția sportivă ”URSUS Cooler Master Beach Volleyball” la Mamaia, plasarea în diverse videoclipuri muzicale și nu numai. Astfel, URSUS Cooler a reușit să transmită o atitudine plină de viață, perfectă pentru vacanță și foarte bine primită de către iubitorii de bere.
”Pe o piață dinamică și în plină ascensiune, cum este piața mixurilor de bere, am reușit prin URSUS Cooler să ajungem la consumatorii care caută un mix de bere și limonadă, dar Cooler. Printr-o campanie integrată care a răspuns demersului strategic de a surprinde și convinge, am depășit obiectivele propuse prin comunicare, abordând un public-țintă mereu în căutare de ceva nou și spectaculos. Astfel, acest Effie Gold ne motivează să ne continuăm activitatea sub semnul inovației, generând rezultate peste așteptări și ocazii de consum din ce în ce mai diverse.” a declarat Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.
Pentru această vară, URSUS Cooler a pregătit o nouă provocare pentru consumatori, prin campania ”Descoperă Coolmea senzației de răcorire”. Aceasta introduce pe piață un nou ambalaj inedit, cu senzor de răcire, care indică momentul în care berea a ajuns la temperatura ideală de savurare. Astfel, URSUS Cooler continuă în același ritm inovator, oferind noi experiențe răcoritoare și surprinzătoare.