Dacă ţi-ai pierdut locul de muncă, simţi cu siguranţă cum presiunea financiară apasă tot mai tare odată cu trecerea timpului. Trebuie să găseşti cât mai repede un nou job. Din păcate, în România sunt tot mai multe persoane în această situaţie, aşa că trebuie să fii eficient. HiPo.ro îţi prezintă câteva modalităţi de îmbunătăţire a procesului de căutare a unui job.
1. Fii organizat!
Ţine o evidenţă a joburilor şi companiilor la care ai trimis aplicaţii. Le poţi nota într-un document MS Excel. Nu uita să salvezi şi descrierea joburilor la care ai aplicat, precum şi link-ul către pagina de Carieră a companiilor pe care le vizezi. Verifică-le periodic şi vezi ce apare nou. Dacă nu ai primit un semn de la o companie la care ai aplicat cu CV-ul pentru o poziţie deschisă, nu înseamnă că nu mai ai nicio şansă.
Uneori procesul de recrutare durează chiar şi 2-3 luni, în special la companiile globale, aşa că se poate întâmpla să primeşti un telefon de la un angajator la câteva săptămâni de la momentul aplicării.
Uneori, primul interviu este chiar primul apel telefonic primit de la recruiter. Atunci ar fi foarte bine să găseşti rapid şi uşor descrierea acelui post pentru a şti ce abilităţi şi cunoştinţe trebuie să pui în valoare în discuţia pentru postul respectiv.
Află şi despre alte tehnici de eficientizare a procesului de căutare a unui job pe