Elan Schwartzenberg, finanţatorul afacerii, a extins reţeaua de retail la opt unităţi, dintre care un magazin a fost deschis la Monaco. Pierderile nu sunt justificate în totalitate de investiţiile în extindere, în contextul în care noile unităţi nu funcţionează în spaţii proprii, cheltuieli fiind doar cu amenajarea şi asigurarea stocurilor.
Primul magazin Picioru` Gras a fost lansat în 2009, la Constanţa.
Principalele afaceri ale lui Elan Schwartzenberg rămân însă în zona imobiliară, administrate prin intermediul Neocity. Grupul Neocity a intrat pe piaţă în 1999 şi a realizat primele două clădiri de birouri în 2001-2002, Neocity Towers pe care le-a vândut în 2005 fondului irlandez RI Investment Group. Neocity mai desfăşoară investiţii în Israel, Cehia, Ungaria, Polonia şi Africa. Suprafaţa construită a tuturor proiectelor dezvoltate de companie în România este de circa 1,2 mil. mp. Neocity Group a anunţat o serie de investiţii imobiliare în România acestea ridicându-se la circa un miliard de euro.
Elan Schwartzenberg îşi pierde banii cu magazinele de copii ale Mihaelei Rădulescu
30 august 2011, 16:51
Ultima modificare în 30 august 2011, 19:51
Reţeaua de magazine Kinder Magis Store, care funcţionează sub brandul Picioru` Gras, a pierdut în al doilea an de funcţionare dublu faţă de afacerile pe care le-a rulat. În 2010, magazinele de îmbrăcăminte pentru copii administrate de Mihaela Rădulescu au raportat pierderi de 2 mil. lei, în timp ce cifra de afaceri a fost de numai 1 mil. lei, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice.
Etichete: elan schwartzenberg,
imbracaminte,
Mihaela Radulescu,
produse dedicate copiilor
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook