Elba SA, premiată de Renault

Compania producătoare de corpuri de iluminat Elba SA a primit din partea grupului Renault premiul „Furnizor de Calitate” pentru „performanţă şi acţiuni remarcabile în materie de calitate”.   Acest trofeu are ca scop, de asemenea, motivarea tuturor furnizorilor pentru a atinge obiectivele de calitate fixate de Renault. Alături de românii de la Elba, pe lista câştigătorilor au fost incluse alte şase companii printre care Robert Bosch şi Valeo.

Compania producătoare de corpuri de iluminat Elba SA a primit din partea grupului Renault premiul „Furnizor de Calitate” pentru „performanţă şi acţiuni remarcabile în materie de calitate”.

 

Acest trofeu are ca scop, de asemenea, motivarea tuturor furnizorilor pentru a atinge obiectivele de calitate fixate de Renault. Alături de românii de la Elba, pe lista câştigătorilor au fost incluse alte şase companii printre care Robert Bosch şi Valeo.

Pe 6 februarie 2008, Carlos Ghosn, presedintele Renault, Odile Desforges, director achiziţii Renault, preşedintele Renault-Nissan Purchasing Organization şi Yann Vincent, director de calitate Renault, au acordat celor şapte furnizori de piese şi servicii câştigători, trofeele "Furnizor de Calitate".

Aceste premii se înscriu în demersul « Renault Contrat 2009 » în care, calitatea este unul dintre angajamentele importante. Renault a atins la sfârşitul lui 2007 un nivel de calitate a componentelor  furnizate uzinelor neatins până acum.

Conform unui comunicat al companiei franceze, aceste rezultate permit grupului să se plaseze printre cei mai buni constructori generalişti din lume în ceea ce priveşte calitatea vehiculelor. În privinţa furnizării de piese pentru vehicule şi mecanică, trofeul recompensează  performanţa în materie de calitate a pieselor dintr-o anumita gamă, furnizate în una dintre cele 4 regiuni (Europa / Euromed / America Latina / Asia – Africa).

Criteriile de selectie au fost: calitatea pieselor furnizate uzinelor Renault, reactivitatea faţă de rezolvarea eventualelor probleme din uzină şi performanţa în satisfacerea clienţilor.

Data: 8 februarie

Sursa: Renault