Măsurile vor genera anul viitor 1,6 miliarde de coroane suedeze (175 milioane de dolari), se arată într-un comunicat al Electrolux. 

Acţiunile companiei au urcat vineri cu 3,3% la Bursa de la Stockholm, după ce în ultima lună au înregistrat un declin de 9%. 

În Europa, cererea pentru electrocasnice va creşte anul viitor cu aproximativ 1%, faţă de un avans de 2-4% estimat pentru acest an. O încetinire în sectorul construcţiilor după Brexit afectează cererea pentru echipamentele de bucătării, a avertizat Electrolux. 

Electrolux a raportat un declin de aproximativ 4% al pieţei britanice în trimestrul trei din 2016 iar în urma deprecierii semnificative a lirei sterline compania a majorat preţurile produselor sale vândute în Regatul Unit. 

În America de Nord, cererea pentru electrocasnice va creşte anul viitor cu 2-3%, faţă de un avans de 3-4% estimat pentru acest an. 

Electrolux, companie care vinde maşini de spălat, frigidere şi aragazuri sub mărcile AEG, Zanussi şi Frigidaire, este prezentă în România din 1995 prin divizia de vânzări şi marketing în Bucureşti, precum şi prin fabrica de aragazuri de la Satu Mare, la care deţine 99,52% din acţiuni. Agerpres