Suma pe care românii sunt dispuşi să o aloce pentru un astfel de dispozitiv variază între 50 – 100 lei (41%) şi 150 lei (23%).

"Am derulat acest studiu având un dublu obiectiv: de a afla cat preţ pun românii pe funcţiile de siguranţă ale echipamentelor electrocasnice şi, în acelaşi timp, de a-i informa pe consumatori cu privire la aceste dispozitive. Având în vedere ca 75% dintre ei au răspuns ca deţin o asigurare pentru locuinţă, există cu certitudine un interes semnificativ acordat siguranţei casei", a spus Carmen Georgescu, marketing manager Electrolux România.

În pofida contextului economic actual, 46% dintre cei intervievaţi au afirmat că au achiziţionat un echipament electrocasnic în ultimul an, în timp ce 30%, în ultimii trei ani. Cel mai frecvent, românii utilizează frigiderul sau combina frigorifică (95%), aspiratorul (90%), fierul de călcat (89%) şi aragazul (87%).

Studiul a fost derulat în perioada 1 – 15 octombrie 2012, pe un eşantion reprezentativ de 751 de persoane.

În 2011, Electrolux a înregistrat vânzări de 102 miliarde coroane suedeze, având 58.000 de angajaţi.
Sursa: Agerpres