"Iluminarea cu tehnologia LED începe să aibă succes şi în România, chiar dacă deocamdată vindem aproape numai în mediul privat. Electromagnetica, în calitate de producător local, are un avantaj deosebit faţă de importatori: oferim marilor noştri clienţi soluţii personalizate, adaptate perfect cerinţelor şi atât de eficiente energetic încât factura redusă la energie devine un argument foarte convingător (…). Rezultatele de până acum ne dau încredere că, nu peste mult timp, producţia de corpuri de iluminat cu LED va egala şi chiar va depăşi sectoarele noastre de producţie cu tradiţie", a declarat directorul general al companiei Eugen Scheuşan.

Electromagnetica SA, producător şi furnizor de energie electrică, echipamente de măsurare şi distribuţie a energiei electrice, sisteme de iluminat cu LED, aparataj electric, subansamble electrice, electronice, metalice şi din mase plastice, a realizat în primele nouă luni ale anului 2012 o cifră de afaceri netă de 327,1 milioane lei (în scădere cu 15,26% faţă de perioada similară a anului trecut) şi un profit net de 14,58 milioane lei (în scădere cu 14,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut).

Capitalurile proprii ale companiei au crescut cu 4,41% până la valoarea de 281 milioane lei şi reprezintă 85,7% din totalul activelor.

Electromagnetica este listată la categoria I-a a Bursei de Valori Bucureşti şi are ca principali acţionari Asociaţia PAS Electromagnetica (30,8%) şi SIF Oltenia (21,12%).