Inditex a închiriat o suprafaţă de peste 3.500 mp şi retailerul suedez H&M a contractat 1.600 mp în noul centru. Alţi retaileri care au semnat recent contracte sunt LC Waikiki (pe o suprafaţă de 950 mp), Douglas, Office Shoes, Killtec, Sensiblu, Gatta, Pet Center, cafeneaua Segafredo şi Elvila, un magazin de mobilă românesc, care va deschide o unitate de 3.000 mp. Aceştia se adaugă unei liste care cuprinde şi brandurile Decathlon, C&A, New Yorker, Domo, Altex, Takko, Orsay, Deichmann, Leonardo, Diverta, Toyplex, Bata, Otter, Yves Rocher, Banca Transilvania şi Zvon Cafe.
Iniţial proiectat cu o suprafaţă închiriabilă totală de 55.000 mp, 1.900 locuri de parcare şi peste 120 de magazine, Electroputere Parc a fost extins la peste 71.000 mp.
Dezvoltatorul proiectului,K & S Developments, a anunţat că este în grafic pentru deschiderea planificată în luna noiembrie a acestui an. “Centrul comercial are acum o rată de ocupare globală de 92% din suprafaţa închiriabilă şi purtăm negocieri avansate pentru unităţile rămase” a declarat Răzvan Sin, directorul departamentului de retail al DTZ Echinox, agentul exclusiv de închiriere al proiectului.
Stocul de retail modern la mia de locuitori în România s-a situat la 64 mp la sfârşitul anului 2010, aproape de patru ori sub media europeană de 238 mp, dar semnificativ mai mare decât valoarea din judeţul Dolj, care este de aproximativ 20 mp la mia de locuitori. Piaţa de retail din Craiova a beneficiat până în prezent de foarte puţine spaţii moderne, în ciuda unei perspective economice bune şi a potenţialului de creştere a consumului, ca urmare a proximităţii uzinei Ford şi a tuturor dezvoltărilor adiacente, potrivit consultanţilor DTZ.