Având în vedere rezultatele excepționale ale Conan PR, este timpul să cunoaștem omul din spatele agenției. Elena Bululete, co-fondator și Managing Partner Conan PR, a fost inclusă în Capital Top 100 Femei de Succes, ediția 2024.
Care au fost cele mai importante proiecte implementate în ultimul an?
Am dezvoltat departamentul intern de digital unde avem o echipă excelentă care deja implementează cu succes proiecte pentru clienții noștri, dar aș aminti și de colaborarea pe care am început-o cu Diploma alături de clientul nostru, Zalando, de campania World Travel Hackers dezvoltată împreună cu Kiwi.com, de lansarea Klarna pe piața din România sau de conferința FLIP Sustainability Talks.
De altfel, un alt proiect cu care ne mândrim este chiar site-ul agenției noastre (www.conanpr.ro), unde, în ciuda proverbului cu cizmarul și cizmele, reușim să postăm în timp real detalii despre zecile de proiecte pe care le dezvoltăm alături de clienții noștri.
Care au fost cele mai mari provocări pe le-ați avut de-a lungul carierei?
În 20 de ani de experiență profesională, ai norocul să colecționezi o sumedenie de tipuri de provocări, de la context economic instabil, la cele care țin de dinamismul industriei în care activezi și nevoia de a te adapta în permanență.
În loc de exemple, m-aș uita mai degrabă retrospectiv în spate și aș zice că este esențial să te antrenezi să fii ok cu schimbarea, că asta este singura constantă – fie că vorbim de piața muncii, de instrumentele folosite în munca ta sau de felul în care se desfășoară o zi de muncă.
Eu sunt o persoană destul de rezistentă la schimbare, dar 14 ani de antreprenoriat mi-au format acest obicei de a spune „hai să încercăm”.
Care este rețeta succesului?
Ce frumos ar fi să fie o rețetă! Ce știu sigur că ajută este ca mereu să îți prețuiești echipa și să te îngrijești să creezi un mediu bun de lucru și de învățare, și o cultură organizațională sănătoasă.
Activez într-o industrie a serviciilor și oamenii sunt cel mai important asset al unei companii de comunicare.
Cum arată programul dumneavoastră zilnic?
Sunt foarte matinală, mă trezesc la 6 în fiecare dimineață, duc copilul la școală și ajung la birou puțin după 8.
Îmi încep ziua cu cafea, emailuri și newslettere, apoi o continui cu texte, ședințe, call-uri, prezentări, mult Slack și mult Drive. Nu am două zile care să arate la fel și sunt recunoscătoare că există aplicația Calendar.
Care sunt cele mai importante realizări atât pe plan profesional, cât și personal?
Pe plan profesional aș menționa prezența în Top 10 Agenții de PR din România, o recunoaștere care ne bucură, pentru că este un clasament care ia în considerare și opiniile clienților.
Avem noroc de clienți buni și curajoși alături de care construim, de ani buni, companii, branduri și proiecte cu sens.
Aveți hobby-uri care ar putea fi evidențiate?
Nu i-aș spune neapărat hobby, pentru că e ceva ce am integrat în viața mea și a familiei mele de câțiva ani. Dar este un domeniu despre care citesc constant și mă raportez la el ca la un hobby.
Este vorba despre „barefoot shoes”. De 4 ani port exclusiv pantofi minimaliști și mă bucur de beneficiile care vin la pachet cu această alegere.
Care credeți că este rețeta pentru a ajunge o femeie de succes?
Nu cred că există o rețetă. În plus, este ceva atât de subiectiv ce înseamnă ‚succes’ pentru fiecare dintre noi. Eu nu cred în sintagma „work/life balance”. Mi se pare greșit să pui cele două lucruri în dihotomie.
Life este și despre work și despre family și despre friends și despre hobbies și despre orice mai are loc în viața ta. Pentru mine succesul înseamnă un echilibru între ele. Iar asta presupune ca proporțiile de timp și atenție să fluctueze în diferite momente ale vieții mele.
Cum v-ați caracteriza într-o singură frază?
„Work in progress”
Ne puteți indica un dicton care să vă definească?
„Nu te lua foarte in serios”.