Elena Udrea, fără cuvinte! Ce a făcut Alexandrov în timp ce ea e la închisoare

Elena Udrea, Adrian Alexandrov

SURSA FOTO: Inquam Photos, Octav Ganea

Vestea zilei despre Elena Udrea! Partenerul ei, Adrian Alexandrov, a postat pe conturile de socializare un mesaj, însoțit de o fotografie, pentru cei care au criticat-o în trecut, când Udrea era ministru al Turismului.

Adrian Alexandrov s-a fotografiat cu celebrul logo al Elenei Udrea

Adrian Alexandrov a postat o imagine cu fiica sa și cu celebrul logo din mandatul de ministru al Turismului deținut de Elena Udrea, declanșând o serie de reacții în mediul online.

Dedicat acum creșterii fiicei lor după încarcerarea Elenei Udrea, Adrian Alexandrov a dorit să transmită un mesaj prin intermediul acestei fotografii. În imagine, acesta o ține în brațe pe micuță, iar în spatele lor se află celebrul logo cu frunza asociat fostului ministru al Turismului, Elena Udrea.

„După ce a fost demonizată celebra Frunză a Elenei Udrea, ulterior s-au gândit să o redescopere și să își dea seama că într-adevăr servește scopului”, a transmis Adrian Alexandrov în descrierea imaginii, subliniind importanța logo-ului, potrivit playtech.ro.

Mai exact, el se referă la controversa legată de logo-ul pentru care statul a plătit 30 de milioane de euro în timpul mandatului deținut de Elena Udrea. Chiar dacă în trecut a fost criticat și a fost subiectul unor dispute, logo-ul a rămas și este în continuare valabil.

Logo-ul cu frunza este încă valabil, dar nu prea este folosit

În primăvara acestui an, ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, a confirmat că logo-ul cu frunză rămâne valabil, dar nu este așa utilizat.

Cadariu spunea atunci că prin intermediul unui ordin de ministru, toate unitățile de cazare sunt obligate să afișeze acest logo. Ministrul a subliniat că logo-ul trebuie să fie folosit și că este important să se valorifice ceea ce a fost creat anterior.

„Acest logo trebuie folosit. Nu poți întotdeauna să ajungi într-o funcție de conducere și să iei totul de la zero. Și atunci am spus: trebuie să încercăm să-l folosim.

Cum o facem? Printr-un Ordin de ministru am constituit un Consiliu de brand turistic național în care am chemat parteneri mediul privat și am spus „Haideți să vedem cum începem să-l folosim” (…) și să ne propună pe viitor dacă trebuie modificat, dacă trebuie adoptat altul … să fie decizia celor care se pricep …) Un lucru e clar: trebuie folosit.

Trebuie modificat, trebuie adoptat altul, nu e o problemă, dar trebuie folosit”, a afirmat ministrul Turismului la Prima TV.