Elite România a anunţat astăzi schimbarea numelui oficial al companiei în Strauss România. Grupul Strauss deţine Elite din 2004 şi va prelua controlul total al companiei, devenind extrem de activ în viaţa Elite, începând cu schimbarea numelui în Strauss România.

În 2007, numele companiei la nivel internaţional a devenit Grupul Strauss. Decizia face parte din strategia Strauss de a crea o companie globală puternică, în dezvoltare, cu o identitate unică care să reprezinte compania printr-un singur nume, o structură organizaţională şi de management care să urmeze o strategie cu procese de bază comune, pentru a îndeplini viziunea şi misiunea organizaţională.

Grupul internaţional vine în România cu o experienţă solidă pe piaţa cafelei, urmând să implementeze programe de modernizare intensive, printr-o investiţie de 7 milioane EUR în următorii 2 ani, în special în tehnologie, sisteme şi echipamente automate, precum şi în dezvoltarea profesională a angajaţilor.

Elite România are deja tradiţie pe piaţa din România, situându-se pe o poziţie de lider în industria cafelei. În primele 9 luni ale anului 2007, Elite România a deţinut aproximativ 43% din totalul de consum de cafea prăjită şi măcinată din ţara noastră. Prin Strauss, va câştiga o şi mai mare experienţă în cafea – experienţa Grupului Strauss, care oferă pe pieţele internaţionale produse pentru gusturi şi ocazii diferite, respectând preferinţele locale, îngrijindu-se de sănătatea şi bunăstarea consumatorului şi oferind soluţii avantajoase pentru a satisface dorinţele consumatorilor.

Strauss este a şaptea companie de cafea din lume, cea mai mare companie din domeniu din Europa Centrală şi de Est (în Serbia este prezentă prin brandul Doncafe), şi cea de-a doua companie din Brazilia – ţara cafelei. Compania produce şi băuturi pe bază de lapte, sucuri de fructe, precum şi snacks-uri şi dulciuri. De asemenea este prezentă în Statele Unite cu salatele mediteraneene Sabra. Strauss a investit masiv în dezvoltarea Max Brenner, un brand exclusivist de ciocolată pentru a crea o nouă cultură de consum al ciocolatei – în formă solidă şi lichidă. În acest moment există în lume 19 Baruri de Ciocolată Max Brenner. În fiecare an, compania a înregistrat o susţinută rată de creştere, poziţionându-se în acest moment ca lider sau ocupând locul secund pe fiecare piaţă în care este prezentă.

Data: 5 ianuarie 2008

Sursa: Elite Romania