Elmi Prodfarm producatorul marcilor Elmiplant, Bioten, Blossom si Vector anunta deschiderea primului magazin propriu, amplasat in City Mall, acesta facand parte din strategia de dezvoltare a companiei.
„Deschiderea magazinului face parte din strategia de dezvoltare a magazinului, acesta fiind primul lant pe care dorim sa-l dezvoltam in viitor si in marile orase din tara. Magazinul Elmiplant vine in intampinare solicitarilor repetate ale consumatorilor fideli ai produselor noastre si reprezinta un spatiu de expunere si promovare a intregii game de produse marca Elmiplant, Bioten, Blossom si Vector” a declarat Andreea Cremenescu, marketing manager Elmiplant.
Magazinul Elmiplant are o suprafata de 20 mp si reprezinta o investitie de 22.000 USD in amenajare si dotare.
Produsele Elmiplant sunt concepute si fabricate conform standardelor internationale de calitate, intr-un spatiu de productie ultramodern, dotate cu tehnologie de ultima generatie a carui achizitie, amenajare si dotare au reprezentat o investitie de peste 1,5 mil USD, in anul 2005, Elmi Prodfarm facand o investite suplimentara in utilaje de peste 400.000 USD.
Cifra de afaceri estimata pentru anul 2005 este de 3 mil USD.
Sursa: Capital, 07 noiembrie 2004