Elon Musk a dat o nouă lovitură! I-a adus încasări de 1 milion de dolari în doar câteva ore: Era ceva inevitabil

Elon Musk, patronul Tesla, Twitter, SpaceX

SURSA FOTO: captură YouTube

Cel mai bogat om din lume tocmai a dat o nouă lovitură! Elon Musk a lansat un parfum intitulat „Burnt Hair” (n.red. „Păr Ars”) și spune că a vândut deja 10.000 de sticle, care i-au adus încasări de 1 milion de dolari în doar câteva ore.

Elon Musk a dat o nouă lovitură! I-a adus încasări de 1 milion de dolari în doar câteva ore: Era ceva inevitabil

Elon Musk și-a actualizat contul de Twitter și a scris că este „vânzător de parfumuri”. Schimbarea a venit după ce fondatorul Tesla și SpaceX a decis să se lanseze în industria parfumurilor, cu un produs numit „Burnt Hair” (n.red. „Păr Ars”).

„Cu un nume ca al meu, să mă lansez în industria parfumurilor era ceva inevitabil – de ce oare m-am împotrivit atât de mult până acum?”, a scris Elon Musk pe Twitter, făcând referire la numele său de familie. (n. red. „musk” sau „mosc” în lb. română- substanță cu miros puternic, care se folosește în industria parfumurilor).

„Esenţa dorinţei respingătoare”, este descrierea publicată pe site-ul noului parfum, care costă 100 de dolari per sticlă şi care va putea fi vândut în străinătate începând din primul trimestru al anului 2023.

Printre precedentele produse neobişnuite lansate de Elon Musk s-au aflat brandul de tequila Tesla, lansat în 2020, şi o pereche de „pantaloni foarte scurţi”, care simbolizau victoria repurtată de magnat împotriva investitorilor care au pariat împotriva fabricantului de vehicule electrice Tesla, devenit între timp producătorul auto cu cea mai mare valoare de piaţă din lume.

Elon Musk a revenit la achiziția Twitter

Elon Musk este determinat acum să achiziționeze aplicația Twitter pentru suma de 44 de miliarde de dolari. Acesta a anunțat anterior următoarele: „Cumpărarea Twitter este un accelerator pentru crearea X, aplicaţia bună la toate”, a informat Reuters.

Conceptul de aplicaţie universală, care este des numit și „o super aplicaţie”, este foarte popular în Asia, iar mai multe companiile tehnologice au încercat să o reproducă.

Ceea ce Musk numeşte ca fiind o „aplicaţie bună la toate” a fost descrisă drept briceagul elveţian al aplicaţiilor mobile, oferind o multitudine de servicii pentru utilizatori, cum ar fi mesagerie, reţele sociale, plăţi peer-to-peer şi comerţ electronic.

Astfel de aplicații sunt folosite pe scară largă în Asia, deoarece smartphone-ul este principala formă de acces la internet pentru majoritatea utilizatorilor din regiune, explica anul trecut Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York şi co-gazdă al podcastului tehnologic „Pivot”.