Elon Musk a primit amenințări din partea Apple. Twitter ar putea fi exclus din App Store

Trebuie menționat că Apple este cea mai cunoscută companie care a scos reclame de pe platforma de socializare din cauza preocupărilor legate de politicile de moderare a conținutului sub noul său proprietar.

Mișcarea aliniază producătorul de iPhone la o listă în creștere de companii, de la General Mills la producătorul de automobile de lux Audi of America, care au oprit sau întrerupt publicitatea pe Twitter de la cumpărarea acesteia de către miliardar, pentru 44 de miliarde de dolari, luna trecută.

„Apple a încetat în mare parte să mai facă reclame pe Twitter. Urăşte libertatea de exprimare în America?”, a scris Elon Musk într-un tweet.

Vânzările de reclame reprezintă aproximativ 90% din veniturile Twitter

Totodată, Musk nu s-a mulțumit doar cu acest mesaj. Acesta a etichetat contul de Twitter al directorului general al Apple, Tim Cook, într-un alt tweet.

„Ce se întâmplă aici?”, a întrebat Elon Musk, înainte de a-i confirma unui utilizator că Apple ameninţă prezenţa Twitter în App Store.

Apple nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Conform companiei de măsurare a reclamelor Pathmatics, Apple a cheltuit aproximativ 131.600 de dolari pe reclame pe Twitter între 10 noiembrie şi 16 noiembrie, în scădere de la 220.800 de dolari între 16 şi 22 octombrie, cu o săptămână înainte ca Musk să încheie acordul de preluare a Twitter.

De asemenea, Elon Musk a declarat la începutul acestei luni că Twitter a înregistrat o scădere „masivă” a veniturilor şi a învinuit grupurile de activişti pentru presiuni exercitate asupra agenţilor de publicitate.

Platforma a restabilit în ultimele zile contul fostului preşedinte al SUA Donald Trump, precum şi al comediantei Kathy Griffin şi al reprezentantei din Camera Reprezentanţilor Statelor Unite, Marjorie Taylor Greene.

Numărul de utilizatori noi pe Twitter a atins un nivel maxim istoric

Anterior, directorul executiv al Twitter, Elon Musk, a declarat că numărul de utilizatori noi pe platforma de socializare a atins un „maxim istoric”.

Acesta a anunțat într-o postare că înregistrările au fost în medie de peste două milioane pe zi în ultimele șapte zile, ceea ce reprezintă o creștere substanțială față de aceeași perioadă a anului trecut.