"Garantat să anime orice petrecere" a fost sloganul utilizat de Musk pentru această operaţiune de promovare, care a strâns 10 milioane de dolari destinaţi societăţii The Boring Company, care vrea să construiască un tren de mare viteză.
În data de 27 ianuarie, Musk a anunţat că se pot face comenzi pentru aruncătorul său de flăcări pentru ca joi să informeze că stocul s-a epuizat. Fiecare dintre aruncătoarele de flăcări vine însoţit de un stingător de incendiu, iar cumpărătorii trebuie să fie de acord cu unele condiţii înainte de a putea primi dispozitivul în primăvara acestui an, scrie Agerpres.
Anterior, Elon Musk, omul din spatele automobilului electric Tesla şi al companiei spaţiale SpaceX, a vândut 50.000 de pălării cu logo-ul Boring Company în urma unei campanii similare.
Însă, această nouă schemă de finanţare organizată de Elon Musk vine într-un moment în care analiştii financiari şi investitorii de la compania Tesla se întreabă dacă Elon Musk va fi nevoit să strângă mai multe miliarde de dolari pentru a finanţa producătorul de automobile electrice, care întâmpină dificultăţi în a-şi îndeplini promisiunile de producţie.