Datele rivalilor Tesla subliniază cât de impresionante sunt ultimele cifre de livrare anunțate de Musk.
General Motors a declarat că a vândut 446.997 de vehicule în SUA în al treilea trimestru, în scădere cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut. Stellantis, fost Fiat Chrysler, a înregistrat o scădere cu 18% a vânzărilor in Statele Unite.
Majoritatea covârșitoare a livrărilor Tesla, 96%, au fost cu noile sedan Model 3 și crossover Model Y ale companiei. În concluzie, compania a livrat cu 64% mai multe vehicule decât în al treilea trimestru al anului trecut.
Majoritatea covârșitoare a livrărilor Tesla, 96%, au fost cele mai noi sedan Model 3 și crossover Model Y ale companiei. În concluzie, compania a livrat cu 64% mai multe vehicule decât în al treilea trimestru al anului trecut.
Cum a reușit Musk ce alții nu au putut
În timp ce mulți producători auto majori au închis temporar uzine, deputînd obține semiconductorii necesari pentru mașinile lor, inginerii Tesla au scris un nou firmware care le-a permis să utilizeze semiconductori alternativi și astfel să obțină mai multe componente de la furnizori.
Criza globală de semiconductori persistă de mai bine de un an. În industria auto, asta nu face decât să înrăutățească lucrurile. În luna mai, AlixPartners prognoza că producătorii de automobile vor produce cu 3,9 milioane mai puține vehicule anul acesta din cauza scăderii de componente.