Elon Musk s-a răzgândit. Tesla va face publicitate mașinilor sale

Tesla

SURSA FOTO: Dreamstime

Ca un semnal al vremurilor grele din ultima perioadă, chiar și pentru Tesla, liderul pieței automobilelor electrice, miliardarul Elon Musk a declarat că firma va încerca să facă publicitate vehiculelor sale, lucru pe care nu l-a mai făcut până acum.

Elon Musk s-a răzgândit

Fondatorul şi directorul general de la Tesla Inc, Elon Musk, care până acum nu a recurs la publicitatea tradiţională pentru a-şi vinde automobilele, a spus marţi seara că producătorul de automobile electrice va încerca să-şi facă publicitate pentru a vedea care sunt rezultatele, transmite Reuters.

Potrivit lui Musk, este „ironic” faptul că pe lângă postul de CEO al Tesla este şi proprietarul reţelei sociale Twitter. Această platformă de social media este puternic dependentă de veniturile din publicitate şi în scurt timp va fi condusă de Linda Yaccarino, un veteran din industria de publicitate, care a fost angajată săptămâna trecută de Musk.

„Deci, cred că ar trebui să spun este că publicitatea este minunată şi toată lumea ar trebui să o facă”, a spus Musk la Adunarea Generală Anuală a acţionarilor Tesla, care a avut loc la Austin, Texas. „Vom încerca şi noi puţină publicitate să vedem care sunt rezultatele”, a adăugat patronul de la Tesla.

Aceste declaraţii scot în evidenţă eforturile lui Elon Musk de a întări încrederea investitorilor în perspectivele producătorului auto într-un moment în care intensificarea concurenţei şi încetinirea economiei a forţat Tesla să taie preţurile.

Avertismentul lansat de patronul Tesla

Elon Musk a avertizat marți că producătorul de vehicule electrice nu este imun la economia globală, despre care a spus că va fi dificilă în următoarele 12 luni. Tesla și-a ratat ținta de marjă în primul trimestru, după ce a redus agresiv prețurile vehiculelor în fața unei economii în încetinire și a concurenței în creștere.

Începând din luna octombrie a anului trecut, când Musk a preluat Twitter, firmele de publicitate au abandonat platforma de social media, îngrijoraţi că mesajele lor publicitare ar putea apărea alături de un conţinut neadecvat după ce Twitter a pierdut aproape 80% din personal.

Timp de mai mulţi ani, Musk a refuzat la ideea de a face publicitate automobilelor sale, într-un mesaj postat pe Twitter în anul 2019 declarând chiar că „urăşte publicitatea” şi că „ne folosim banii pentru a face produse excelente”.

Însă, marţi Elon Musk s-a răzgândit şi a spus că mulţi oameni nu ştiu cât de accesibile sunt automobilele Tesla, precum şi cât de „uimitoare” sunt dotările şi funcţiile lor.