EMag sparge toate barierele. Au trecut de un miliard de euro. Cifra de afaceri a gigantului a crescut cu 17,5%, în 2018, până la 4,77 miliarde de lei. 1,03 miliarde euro este cifra de afaceri a eMAG, un avans de 17,5% faţă de anul anterior, în condiţiile unei creşteri puternice a numărului de selleri şi produse pe marketplace. Mai mult, compania vrea să investească 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani. Este anunțul directorului general eMAG, Iulian Stanciu.
”Investiţia totală în companii şi tehnologie a fost decirca 141 de milioane de euro. Dorim să investim 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani”, a spus Stanciu.
Mai mult, Stanciu estimează că, în 2020, numărul produselor aflate la vânzare în marketplace va depăşi 10 milioane, de la 5,7 milioane în 2019 şi 3,1 milioane în 2018. În plus, în fiecare lună intră câteva sute de seller noi pe platformă, numărul lor ajungând, în acest an, la 16.350, de la 10.030 în 2018.
”Obiectivul nostru este de a ajung la 40.000 de selleri în toate ţările în care suntem activi”, a spus Stanciu.
În martie, eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, au anunţat fuziunea prin care va apărea una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală şi de Est, cu o ţintă de vânzări de un miliard de euro în şase ani, mai spune sursa citată.