“Cu o investiţie de 50.000 de euro, noul showroom din Craiova reprezintă un pas important în strategia noastră de a creşte încrederea în comerţul online şi prin prezenţa offline în cele mai importante oraşe ale ţării. Estimăm că noul showroom va genera vânzări de 500.000 euro până la sfârşitul anului şi aproximativ 6 milioane de euro anul viitor,” a declarat Iulian Stanciu, director eMAG.
În linie cu noul concept de branding, showroom-ul va reflecta imaginea site-ului eMAG în mediul offline, clienţii regăsind categoriile de produse şi secţiunile de servicii într-un mod similar. Design-ul showroom-ului, mai prietenos, urmează principiile de simplitate şi funcţionalitate regăsite online.
“eMAG Craiova este primul showroom în care am implementat noua linie de design prin care încercăm să familiarizăm clienţii care ne vizitează atât cu funcţionalitatea şi aspectul site-ului, cât și cu emoţia pe care vrem să o transmită,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
În ultimele luni, rata medie de conversie, respectiv procentul celor care comandă din totalul celor care vizitează zilnic site-ul eMAG, a crescut până la 5%. La nivel local, cu excepţia oraşelor în care eMAG este prezent şi prin showroom, rata de conversie este de trei ori mai mică.
Echipa eMAG Craiova, care cuprinde 7 consultanţi, va oferi tuturor clienţilor din regiunea Olteniei servicii complete pre şi postvânzare, consiliere înaintea achiziţiei, preluarea şi livrarea comenzilor. Clienţii beneficiază de transport gratuit al comenzilor la showroom sau la domiciliu, indiferent de valoare şi destinaţie, plata cash la livrare, servicii de creditare avantajoase precum plata în 20 de rate fără dobândă şi serviciul exclusiv de returnare a produselor în 30 de zile de la achiziţie – ExtraGaranţia de Retur.