eMAG a vândut 1.000 de laptopuri în câteva ore

eMAG, cel mai mare magazin online din România, stabileşte un nou record de vânzări pe piaţa de laptopuri printr-o campanie derulată împreună cu HP: 1000 de laptopuri au fost vândute în câteva ore, volum rulat de obicei într-o lună.

“Derulăm constant promoţii cu partenerii eMAG pe diferite categorii de produse, însă aceasta a generat un răspuns peste aşteptări din partea clienţilor: în câteva ore am vândut tot atâtea laptopuri HP din acest segment de performanţă şi preţ cât în cea mai bună săptămână din perioada Crăciunului sau cât într-o lună din extrasezon.
Ca urmare a acestei campanii, estimăm că în luna august cota de piaţă deţinută de eMAG pe categoria laptopurilor va creşte la peste 30%,” a declarat Radu Apostolescu, vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.   

Campania, susţinută de HP pentru clienţii eMAG, a fost lansată pe 2 august şi a oferit o reducere de 30% pentru 7 modele de notebookuri, disponibile într-un stoc de 1000 de unităţi. Dacă în mod normal acest stoc de laptopuri ar fi fost epuizat în aproximativ o lună, potrivit estimărilor bazate pe vânzările de laptopuri din perioada de vară, acum reacţia clienţilor a generat peste 1000 de comenzi în ziua de marţi când a fost lansată campania, până la ora 14.

“Rezultatele campaniei derulate împreună cu eMAG au depăşit orice aşteptări şi ne-au generat un record de vânzări pe zi, iar vizibilitatea ofertei noastre a crescut semnificativ din momentul în care am lansat promoţia. Practic, de cel puţin 15 ori mai mulţi clienţi decât într-o zi obişnuită au vizualizat ofertele de notebook-uri HP chiar din primele ore ale campaniei,” a declarat Tiberiu Dobre, Country Manager HP PSG România. “Această performanţă ne confirmă încă o dată puterea brand-ului HP şi fascinaţia pe care acesta o manifestă în rândul consumatorilor”, a adăugat acesta.

Rezultatul peste aşteptări al campaniei demonstrează capacitatea mediului online, în general, şi a comerţului online, în special, de a propaga rapid o informaţie relevantă şi a genera reacţii din partea utilizatorilor.
De asemenea, campania a generat un record de trafic pe site-ul eMAG, aducând peste 40.000 de vizitatori doar pe pagina promoţiei în câteva ore. Vârful de comenzi (pentru toate produsele din ofertă), influenţat puternic de această campanie, a fost în jurul orei 10 când s-a înregistrat în medie o comandă/secundă timp de aproximativ 15 minute.