eMag, cel mai mare magazin online din România, s-a confruntat astăzi cu o problemă tehnică ce a făcut ca anumite produse care costau mii de lei să fie vândute cu doar câteva sute de lei. „Ne-am confruntat în acestă dimineaţă cu o problemă de interconectare între serverele interne şi datacenter care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare a site-ului, rezultatul cel mai grav fiind afectarea preţurilor de vânzare pentru 463 de produse. Deşi există numero
eMag, cel mai mare magazin online din România, s-a confruntat astăzi cu o problemă tehnică ce a făcut ca anumite produse care costau mii de lei să fie vândute cu doar câteva sute de lei.
„Ne-am confruntat în acestă dimineaţă cu o problemă de interconectare între serverele interne şi datacenter care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare a site-ului, rezultatul cel mai grav fiind afectarea preţurilor de vânzare pentru 463 de produse. Deşi există numeroase mecanisme de control şi prevenire a acestor situaţii, există încă acea marjă de eroare care face din 100% doar un obiectiv de care facem eforturi să ne apropiem cat mai mult”, a scris Radu Apostolescu, directorul de marketing al eMag pe blogul companiei.
O primă estimare a „discounturilor” pe care eroarea tehnică le-a oferit clienţilor şi pe care eMag le va onora se ridică la o sumă de aproximativ 132.000 lei (De ex: 18 televizoare afişate cu preţ mediu 180 lei faţă de 2.700 lei, 27 notebookuri afişate la un preţ mediu de 130 lei faţă de 1.800 lei precum si alte produse diverse însumând 248 comenzi primite intre orele 2 şi 9:30).
eMag îşi asumă difernţele de preţ cauzate de eroare
„Din respect pentru clienţi, celor care au comandat produse la preţuri mai mici decât oferta normală le vom livra produsele exact la preţul respectiv, iar celor care au comandat la preţuri mai mari le vom actuliza comenzile la preţul de listă corect. Livrările se vor face în limita stocului disponibil şi în ordinea primirii comenzilor, după procedura normală”, a mai scris Apostolescu.
Ca urmare a erorii tehnice a fost necesară resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o oră a site-ului, cea mai mare perioadă de acest fel din ultimii doi ani.
SURSA: eMAG