„De la an la an, Black Friday este un fenomen din ce în ce mai spectaculos. Plecând de la succesul Black Friday de anul trecut ne-am pregătit în ultimele 10 luni și vom avea oferte foarte bune pentru tot ceea ce își doresc clienții”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG.
Astfel, numeroase produse vor fi la prețuri de Black Friday, de la televizoare, telefoane, laptopuri, fashion și articole sportive, până la electrocasnice, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării și anvelope, iar ele vor putea fi achiziționate și în rate fără dobândă, prin intermediul cardurilor partenere. Alături de eMAG, în această ediție vor participa și peste 4.000 de selleri din Marketplace.
Încă din 2011, când eMAG a organizat pentru prima dată Black Friday în România, fenomenul s-a bucurat de un real succes și a avut creșteri considerabile de la an la an.
Astfel, un studiu realizat de Kantar Millward Brown după ediția de anul trecut a Black Friday a scos la iveală faptul că 94,3% din populația cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani auzise de cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Același studiu a confirmat preferința tot mai ridicată a românilor pentru cumpărăturile online: de Black Friday, 47,5% din cei care au achiziționat ceva au comandat online, în timp ce pentru offline au optat 41,5%, iar 11% au îmbinat ambele modalități.
eMAG a fost, în 2016, destinația principală a celor care au cumpărat ceva de Black Friday, fiind ales de 36,8% dintre cumpărători. „Având în vedere creșterea constantă de la an la an, ne așteptăm ca și Black Friday-ul de anul acesta să fie un nou record, din toate punctele de vedere”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG.