Vânzările eMAG au crescut cu 52% în primele şase luni din 2011, până la la 62 milioane euro. Cel mai mare retailer online din ţară îşi păstrează obiectivul de 150 mil. euro pentru 2011. Unul dintre vectorii principali de creştere pe termen mediu va fi platforma eMAG Marketplace.
„Încă de la începutul anului ne-am setat un obiectiv de dezvoltare accelerată, în condiţiile în care estimăm creşterea ponderii comerţului online la peste 20% din piaţa electro-IT în 2011. Rezultatele foarte bune de la jumătate de an au fost impulsionate de diversificarea portofoliului de produse şi de lansarea platformei Marketplace”, susține Iulian Stanciu, director general eMAG.
Potrivit estimărilor eMAG, piaţa de comerţ electronic electro-IT s-a majorat cu aproximativ 50% în prima jumătate a acestui an. Piaţa online din România este cea mai avansată din regiune, fiind mai dezvoltată chiar decât unele ţări din Europa de Vest. În aceste condiţii, traficul înregistrat pe site-ul eMAG a crescut la peste 1,8 milioane de vizitatori unici lunar, aproape dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2010.
“Avem un model de business foarte bine pus la punct care ne aduce rezultate solide pe termen lung. eMAG este cel mai mare magazin online din Europa de Est după cifra de afaceri şi după numărul de vizitatori. Pentru a doua jumătate a anului, ne propunem să menţinem dinamica de creştere cu 50% a vânzărilor, care va stimula creşterea comerţului online pe segmentul electro-IT la peste 200 de milioane de euro”, mai declară Stanciu.
În prima jumătate a anului, eMAG a lansat conceptul Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri şi care va contribui semnificativ atât la creşterea afacerilor eMAG. In prezent, sunt disponibile două categorii noi de produse (jucării, cărţi), însă planurile pentru a doua jumătate a anului includ diversificarea ofertei de produse.
„eMAG Marketplace ne va ajuta să creştem foarte mult pe orizontală, prin atacarea oricărui segment de retail. Atragem un număr foarte mare de români şi avem o rată de conversie de trei ori mai mare decât competiția. Vrem să transformăm acest capital de încredere în vânzări pe cât mai multe categorii de produse”, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG