Astfel, eMAG își propune să atragă noi clienți, care preferă o experiență de cumpărare online și offline. Ei vor putea alege din cele peste 10.000 de produse care vor fi disponibile în stoc aici, reducând astfel timpul de livrare.
Cu ocazia deschiderii noului showroom, 70 de oameni au fost angajați de eMAG pentru a asigura clienților o experiență de shoppping cât mai plăcută. Peste 1.500 de produse și accesorii din categorii precum electrocasnice, electronice, produse și soluții IT, gaming, aparate de îngrijire personală și smart tech vor fi expuse.
În mod special, noul loc le oferă pasionaților de jocuri un spațiu de gaming dedicat, unde vor putea testa cele mai noi titluri și în care vor fi organizate competiții.
„Am ales să deschidem un nou showroom în cel mai populat sector al Bucureștiului pentru a veni mai aproape de clienți cu o experiență foarte bună de shopping, care îi va convinge chiar și pe cei care nu au mai comandat până acum să facă primul pas în comerțul online. Estimăm că peste 150.000 de comenzi vor fi livrate anual aici. În plus, ne așteptăm ca, în cel mult doi ani, acest showroom să depășească vânzările celui din Crângași și să devină cel mai mare din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Dinu, Retail Director eMAG.
Clienții care vor plasa în showroom-ul din Titan comenzi de cel puțin 2.000 de lei, în perioada 23 – 31 martie 2017, vor beneficia de oferta de 24 de rate fără dobândă, prin eCREDIT.
eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângaşi. În prezent, eMAG are showroom-uri proprii în orașele Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești și Cluj-Napoca. eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești, și încă 202 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.