„Ca și în România, eMAG generează o revoluție în comerț în Bulgaria prin aducerea celui mai mare eveniment de shopping din lume pe această piață. Suntem singurii care organizează Black Friday aici, și, cu toate că evenimentul a avut acoperire media în Bulgaria doar în ziua anterioară, startul shoppingului în stil occidental reprezintă un real succes”, declară Iulian Stanciu, director general eMAG.

La ora deschiderii campaniei, pe site-ul eMAG.bg s-au aflat 45.000 de vizitatori online. „În primele patru ore, pe eMAG.bg s-au înregistrat 600.000 de vizite, din care 70.000 de pe mobil, reprezentând un record absolut pentru comerțul online din Bulgaria”, spune Iulian Stanciu. 

În primele cinci minute, au fost realizate 2.000 de comenzi on-line pe eMAG.bg. Acest număr a crescut la 15.000 în prima oră, timp în care valoarea comenzilor a depășit 1 milion de euro .

O tabletă/secundă

Produsul-vedetă la vânzare a fost o tabletă la prețul de 48 de leva (echivalentul a aproximativ 25 de euro). În primele 5 minute au fost vândute 300 de tablete, ajungându-se la o tabletă vândută pe secundă. Cererea clienților a fost mare și pentru televizorul LED cu o diagonală de 32 inchi, la prețul de 299,99 leva (echivalentul a 155 de euro). Tot în primele 5 minute de la începerea Black Friday au fost vândute 200 de televizoare.

Clienții bulgari au fost interesați și de lectura pe e-book readere și au cumpărat 200 de tablete Kindle în câteva minute.

Evenimentul continuă la viteză maximă și va fi online pe tot parcursul zilei.