Noua categorie “Sport și Activități în aer liber” cuprinde peste 10.000 de articole sportive. “De la ciclism la înot, de la atletism la volei, de la role la pescuit – găsiți toate articolele necesare în categoria: Sport și Activități în aer liber”, se arată pe blogul eMAG. Retailerul online promite introducerea unor branduri exclusive în această categorie.

Şeful eMAG, Iulian Stanciu, a anunţat în mai multe rânduri că eMAG va introduce noi categorii de produse, de la îmbrăcăminte, la alimente. Anul acesta eMAG a introdus înaintea  chipamentelor sportive, o nouă categorie, cea a accesoriilor auto.

Adăugând aceste produse, eMAG are potenţialul de a deveni furnizorul ales de clienţii din oraşele mici, unde nu există magazine cu o ofertă variată la fel ca în Bucureşti.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. Filosofia eMAG este că online se poate cumpăra orice. Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât și prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.