La începutul acestei săptămâni, eMAG şi Conversion Marketing au pus bazele unui parteneriat în baza caruia eMAG a preluat 90% din capitalul social al agenției de performance marketing online Conversion Marketing, în vreme ce aceasta va prelua sistemul de afiliere dezvoltat în ultimii 3 ani de eMAG, Profitshare, care va putea fi folosit de acum de către orice companie din România.
eMAG a decis să investească în Conversion Marketing, agenția de performance marketing online înființată și condusă de Marius Pahomi. Cu o echipă formată din specialiști cu experiență îndelungată în proiecte de anvergură, compania oferă în prezent servicii de media planning, media buying, analiză, creație și strategie de marketing. În urma acestei tranzacții, eMAG a preluat 90% din capitalul social al Conversion Marketing, Marius Pahomi păstrând 10% din actiuni și rămânând administrator și director general.
eMAG a externalizat încă de anul trecut către Conversion Marketing toate serviciile de media buying și proiectele speciale digitale. Această trecere a inclus și gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reușit să îmbunătățească performanțele de peste 4 ori în numai 8 luni de zile.
Pe parcursulul timului an capacitatea Conversion s-a extins și, în prezent, compania poate gestiona cu succes întreaga comunicare online pentru clienți din diverse industrii. O noutate foarte importantă este preluarea întregului program de afiliere eMAG Profitshare și transformarealui într-o platformă de marketing afiliat deschisă oricărui advertiser român. Drept urmare, orice companie poate beneficia de tehnologia și rețeaua de site-uri partenere dezvoltate de eMAG, iar afiliații aflați deja în sistem pot avea acces la proiecte de marketing din domenii foarte variate.
Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plătește campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obținute, acestea mergând de la vânzări generate până la orice altă acțiune dorită – înscrierea într-o bază de date, confirmarea participării la un eveniment, comandarea unui sample sau înscrierea pentru un drive-test. Atât campaniile online cât și rezultatele sunt monitorizate în timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltată în ultimii 3 ani şi responsabilă pentru un procent de 10% din vânzările totale ale eMAG în prezent.