eMAG lansează oficial categoria de ”Fashion”, potrivit strategiei de dezvoltare. Retailerul a anunțat astăzi că oferă deja peste 14.000 de articole vestimentare și accesorii, iar în sezonul următor gama va fi extinsă la 25.000 de articole. Odată cu acest proiect, compania lansează și brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienților săi mini-colecții vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar și încălțăminte.
În primul an de la lansare, eMAG Fashion își propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.
Potrivit datelor companiei, în categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG. De asemenea, în ceea ce privește brandul propriu, acesta precizează că se dorește atragerea tinerilor creatori din România în acest propiect, să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE. ”Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri – Școala de talente Fashion, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, mai spune Iulian Stanciu.