Produsele sunt grupate în șase mari secțiuni: Anvelope & Jante, Întreținere & Cosmetică auto, Electrică auto, Accesorii auto exterioare & interioare, Reparații & Depanare auto și Echipamente profesionale.

“Oferta este vastă, prețurile sunt convenabile, iar clientul poate identifica foarte ușor produsele de care are nevoie. 90% din oferta prezentă în categoria auto este axată pe produse de calitate medie și înaltă. Sunt produse care echivalează în calitate cu cele din echiparea originală a vehiculelor, cu notorietate pe piață: Valeo, Bosch, Total, Elf, Castrol, Mobil, Michelin, Continental etc.”, a declarat Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG.
Produsele din noua categorie beneficiază deja de reduceri importante ajungând chiar și până la 30% în cazul electronicelor auto, spre exemplu.

Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unui trend ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de echipamente aferente acestei categorii, atât în România, cât și la nivel european. “Segmentul auto va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG, cu atât mai mult cu cât rezultatele bune înregistrate la vânzările de roviniete și polițe de asigurare RCA ne încurajează să continuam investițiile în această zonă”, a mai spus Violeta Luca.

Noua categorie de produse va include în perioada imediat următoare și piese auto dedicate.