eMAG introduce în ofertă aparatele electrocasnice mari

eMAG, cel mai mare magazin online din România, introduce în ofertă aparatele electrocasnice mari: maşini de spălat rufe şi uscătoare, frigidere, maşini de spălat vase şi aragazuri. După ce în primăvara acestui an eMAG a introdus în oferta sa aparatele mici de bucătărie şi de întreţinere a locuinţei, astăzi reprezentanţii magazinului online au anunţat lărgirea gamei de produse prin introducerea aparatelor electrocasnice mari.   „Am întrebat clienţii în stu

eMAG, cel mai mare magazin online din România, introduce în ofertă aparatele electrocasnice mari: maşini de spălat rufe şi uscătoare, frigidere, maşini de spălat vase şi aragazuri.

După ce în primăvara acestui an eMAG a introdus în oferta sa aparatele mici de bucătărie şi de întreţinere a locuinţei, astăzi reprezentanţii magazinului online au anunţat lărgirea gamei de produse prin introducerea aparatelor electrocasnice mari.

  „Am întrebat clienţii în studiul de piaţă făcut la începutul anului şi am aflat că doresc să găsească la noi mult mai multe produse decât cele din sfera IT&C sau electronice. eMAG este perceput ca retailer complet, dovadă fiind succesul înregistrat pe electrocasnicele mici introduse de câteva luni,” a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.  

Portofoliul de electrocasnice mari cuprinde cele mai cunoscute branduri pentru români, ca Arctic, Ariston, Beko, Candy, Electrolux, Indesit, LG, Liebherr, Panasonic, Samsung, Whirlpool sau Zanussi. Toate produsele pot fi comandate online sau telefonic, prin metodele standard eMAG şi vor fi livrate gratuit la domiciliul clienţilor, în toată ţara.

„Ne-am fixat atingerea ţintei de 5% cotă în următorul an din piaţă de electrocasnice de aproximativ 300 milioane euro şi suntem încrezători că este realizabilă. Avem competenţele interne pentru a gestiona eficient aceste categorii şi am rezolvat problema logisticii acestor produse, mai delicată din cauza dimensiunilor acestora,” a adăugat Iulian Stanciu. 
 
„Avem un milion de români care ne vizitează în fiecare lună şi care cu siguranţă au nevoie de toate categoriile de produse şi sunt pregătiţi să le comande online. Suntem în poziţia optimă pe piaţă pentru acesta diversificare,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

SURSA: eMAG