Soluția online are o dobândă avantajoasă, comparabilă cu dobânzile creditelor de nevoi personale din piață.

Serviciul online se bazează pe un nou proces de identificare și pe un model de evaluare care ia în calcul istoricul de comenzi al clientului pe eMAG și istoricul său de plată la Biroul de Credit. Clienții își pot finanța coșul de cumpărături în doi pași simpli, astfel: 

  1. Clientul adaugă în coș produsele dorite și alege plata în rate eCREDIT prin Idea::Bank – Smart shopping. Pentru identificare, trimite o fotografie cu actul de identitate. În câteva secunde primește un cod prin SMS prin care validează numărul de telefon și trimite un video selfie.
  2. Banca analizează pe loc cererea de finanțare a clientului și trimite răspunsul online. Imediat după clientul intră automat în pasul de semnare a contractului de credit. Contractul de credit este semnat electronic, folosind codul trimis prin SMS pe numărul de telefon validat la primul pas.

„Actualizăm și îmbunătățim permanent serviciile de plată și finanțare disponibile pe eMAG, pentru a le oferi clienților noștri o experiență de shopping din ce în ce mai bună. Timpul este o resursă prețioasă în viețile oamenilor, iar acum, doar cu un smartphone, clienții noștri pot obține aprobarea unei finanțări în cel mult zece minute printr-un flux  simplu și intuitiv, în care cererea online de finanțare este redusă la un singur câmp care trebuie completat”, a declarat Mircea Balica, manager servicii financiare eMAG.

Noua soluție este dezvoltată de eMAG în colaborare cu Idea::Bank, FintechOS și Bitnovel. 

„Soluția de finanțare Idea::Bank – Smart shopping online reprezintă o adaptare a banking-ului modern la realitățile unui magazin online: pe lângă produsele achiziționate în coșul de cumpărături, clientul primește și o soluție de finanțare fără niciun drum la bancă și cu un efort minim, 100% în online. Soluția este unică și inovatoare pe piața bancară din România, deoarece criteriile de acordare ale creditului sunt adaptate la istoricul clientului pe platforma eMAG. Cu alte cuvinte, cu cât clientul a cumpărat mai frecvent și mai recent în magazinul online, cu atât cresc șansele de aprobare a împrumutului. Suntem încrezători în viitorul creditării online și suntem onorați de lansarea acestui parteneriat”, a spus Alin Daniel Fodoroiu, Vicepreședinte Executiv Idea::Bank.

 

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.