eMAG dorește să devină liderul pieţei de muzică, prin noua categorie de produse lansată în eMAG Marketplace. Peste 7.000 de titluri din toate genurile muzicale şi de la toate casele de discuri importante sunt disponibile imediat în stoc, iar ulterior, vizitatorii eMAG îşi vor putea procura prin comenzi speciale orice album existent pe piaţa internaţională
"Ne propunem să readucem în domeniul muzicii din România o ofertă completă de producţii originale din toate genurile muzicale. Intrarea eMAG pe această piaţă are loc în condiţiile în care retailul tradiţional restrânge drastic spaţiile destinate muzicii, în căutarea unui profit mai mare pe metrul pătrat. Noi nu avem astfel de limitări şi venim cu o ofertă bogată, ediţii exclusive, concerte şi compilaţii pentru colecţionari, care vor fi un real succes mai ales în perioada sărbătorilor pentru că albumele sunt cadouri ideale pentru cei care apreciază muzica de calitate", a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.
Noua categorie va fi disponibilă prin eMAG Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care eMAG l-a semnat cu Nova Music, distribuitorul cu cea mai variată gamă de muzică disponibilă pe piaţă.
"Avem în sfârşit satisfacţia de a oferi tuturor iubitorilor de muzică din România cea mai amplă ofertă de produse, acoperind toate genurile, de la ultimele noutăţi la colecţii şi rarităţi. Peste 7.000 de colecţii de viniluri şi CD-uri, super concerte pe DVD şi Blu-ray, cu livrare imediată", a declarat Ovidiu Stroescu, CEO & Preşedinte Nova Music.
Similar fenomenului internaţional, piaţa muzicală tradiţională a fost în continuă scădere în ultimii ani, iar clienţii care fac achiziţii de muzică s-au orientat către mediul online pentru a cumpăra titluri noi. În ceea ce priveşte suportul, peste 70% din vânzările de albume muzicale sunt reprezentate de CD-uri, însă cele mai multe sunt achiziţionate online datorită ofertei extinse, dar şi a modului facil de comandă şi de primire a produsului, în retail-ul offline oferta fiind în scădere constantă.
Noua ofertă de muzică aduce şi un plus de beneficii afiliaţilor eMAG – site-uri de conţinut sau bloguri personale, prin acordarea unui comision de 6% din vânzările de muzică generate de aceştia în programul eMAG Profitshare.
eMAG Marketplace este platforma online prin care orice retailer poate promova şi vinde produse către clienţii eMAG, oferta de produse, promoţiile şi logistica comenzilor fiind făcute direct de fiecare retailer.
Potrivit studiului Superbrands 2011, eMAG este cel mai recunoscut brand de consumatorii români pe segmentul electro-IT. Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pieţei de comerţ online din România. eMAG face parte, alături de Asesoft Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.
Înfiinţată în 1996, Nova distribution International a devenit în scurt timp unul dintre cei mai mari mari importatori si distribuitori de muzica din Romania.