UPDATE: La ora 19:30 majoritatea autoturismelor scoase la vânzare de Black Friday au fost vândute de eMAG. Conform propriului site, s-au epuizat stocurile pentru următoarele tipuri de mașini: Noul dacia Duster, Dacia Logan (2 tipuri), Ford Focus, Ford Kuga și cel mai scump Mercedes scos la promoție.

La ora menționată mai sus mai erau disponibile următoarele modele: Mistubishi (23.999 euro), Hyundai i20 (8.999 euro), i30 (11.999 de euro) și i40 (19.999 de euro), și două tipuri de Mercedes clasa E, unul la un preț de 39.999 de euro, iar celălalt la prețul de 42.999 de euro.
Două Ford Focus, un Ford Kuga și o Dacia Logan au fost primele modele vândute astăzi, în primele minute de la începerea Black Friday, au anunțat reprezentanții companiei la ora 10:00.
În total au fost scoase la vânzare 63 de autoturisme, valoarea totală fiind de 1 milioane de euro.

Reducerile exclusiv pentru clienții eMAG, în categoria auto au fost următoarele:

o   peste 1.800 de euro pentru Dacia

o   peste 8.800 de euro pentru Ford

o   peste 12.000 de euro pentru Mercedes-Benz

o   peste 4.000 de euro la Mitsubishi

„Acum câțiva ani am declarat că vom vinde pe eMAG chiar și mașini. La vremea aceea, a părut o declarație poate prea îndrăzneață, dar iată că această zi a sosit. Este o zi istorică pentru întreaga piață de comerț online, întrucât pe eMAG sunt listate primele autoturisme care vor fi vândute online în Romania”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Mașina, cumpărată cu un click

Mecanismul de cumpărare a unui autoturism pe site-ul eMAG este identic unei achiziții obișnuite. Clienții adaugă produsul în coș ca și în cazul oricărui alt produs. După lansarea comenzii, clienții plătesc un avans de 1.000 de lei, iar ulterior efectuării plății, vor fi contactați de un reprezentant al partenerilor eMAG care participă la promoție, pentru finalizarea comenzii.

„Vrem să demonstrăm că online este într-adevăr simplu, indiferent de categoria de produse. Autoturismele vor rămâne pe site până la data de 24 noiembrie, întrucât, dacă în ziua de Black Friday decizia de a-și cumpăra un laptop sau un frigider se poate lua în câteva minute, în cazul mașinilor ne așteptăm ca unii clienți să aibă nevoie de mai mult timp de gândire. Le vom oferi, astfel, posibilitatea de a cumpăra un autoturism și în timpul weekend-ului”, explică Iulian Stanciu.

eMAG a suplimentat cu 30.000 de produse gamele epuizate rapid în promotia Black Friday, televizoare, laptopuri si electrocasnice. Stocurile au fost suplimentate la ora 15:00, a anunțat magazinul online.

“Am decis suplimentarea cu 30.000 de produse peste estimarea inițială de 250.000 de produse în promoție. Am făcut această suplimentare de la ora 15:00, iar decizia vine ca urmare a epuizării foarte rapide a produselor din categoriile cele mai cerute, televizoare, laptopuri și electrocasnice,“ a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.  

Vezi aici noua promoție "Valul 2"

 Până la ora 12:00, eMAG a înregistrat 100.000 de comenzi în valoare totală de 55 milioane de lei.

Al treilea an de Black Friday în România. Lista magazinelor participante Black Friday, sărbătoarea reducerilor, a fost preluată de retailerii din țara noastră în anul 2011.  eMAG.ro, PC Garage, koyos.ro au fost primele magazine online de la noi care au organizat primele campanii de Black Friday.
Black Friday by eMAG, marcă înregistrată
Cei de la eMAG au înregistrat denumirea de Black Friday by eMAG la OSIM înainte de campania din 2011, anticipând astfel succesul. Anul trecut, Black Friday a căzut pe 23 noiembrie şi spre deosebire de 2011 zeci de magazine şi-au anunţat participarea. În timp ce unii s-au făcut de râs, magazinele lor online fiind inaccesibile ore bune cum a fost cazul magazinultau.ro, evomag.ro, laptopgarage.ro, f64.ro sau domo.ro,  alţii nu au întâmpinat probleme precum eMAG sau clickshop.ro. Lista magazinelor participante