Oferta de produse din momentul lansării cuprinde peste 7.500 de articole distincte și acoperă 170 de categorii specifice unui supermarket.
„Supermarketul este una dintre categoriile-cheie anunțate anul acesta de eMAG ca parte a planului nostru de dezvoltare, lansarea sa schimbând fundamental modul și frecvența de interacțiune cu clienții”, spune Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG. ”Este un pas important, care ne aduce mai aproape de realizarea principalului nostru obiectiv – transformarea eMAG în magazinul online din care clientul nostru poate cumpăra orice, oricând. Prin funcționalitățile specifice ale secțiunii Supermarket, personalizăm cumpărăturile recurente. De exemplu,funcțiarepetă comandaține minte ce își dorește fiecare client să aibă în coșul său de cumpărături curente și îi permite astfel să-și facă foarte ușor și rapid aprovizionarea”.
În prima etapă, magazinul online „Supermarket la tine acasă” va funcționa în versiunea beta, deoareceatât oferta de produse, cât și platforma și serviciile vor fi ajustate și optimizate pentru a îmbunătăți constant experiența de cumpărare.
„Prin lansarea în mediul online, ne extindem strategia noastră de proximitate, astfel încât să răspundem nevoilor clienților noștri și să le oferim cea mai bună ofertă de produse de calitate din care își pot face cumpărăturile într-un mod rapid și simplu. Noul supermarket online va duce la un nou nivel experiența pe care o oferim consumatorilor, iar soluțiile de livrare vor aduce un beneficiu imediat acestora prin timpul redus alocat cumpărăturilor”, a afirmat Xavier Piesvaux, Director General al Mega Image România.
Clienții beneficiază deservicii flexibile de livrare, prin curier, oriunde în țară saupot ridica personal produsele comandate online. Platforma online va permite clienților nu numai să comande ceea ce doresc, dar și să stabilească un interval precis de livrare, în funcție de programul lor.
Livrarea la domiciliu se va face în maximum 24 de ore oriunde în țară, iar clienții pot alege ziua și intervalul orar pentru livrarea produselor. Ridicarea de la punctele Mega Image selectate se va face în intervalul de funcționare a fiecărui magazin Mega Image.Printre punctele dedicate de livrare se numără Mega Drive, situat in Prelungirea Ghencea, sector 6 București, dar și alte 39 de magazine Mega Image selectate, din București și Ilfov. Listapunctelor dedicate de livrare din București și Ilfov poate fi găsită aici
Comenzile efectuate de pe un cont pot fi livrate către mai multe adrese, așa încât o singură persoană poate să facă aprovizionarea, online, pentru mai multe familii, din același oraș sau de oriunde în țară. Astfel, cei care doresc să le fie aproape celor dragi, care au nevoie de o atenție sporită și de sprijin, le pot trimite produsele necesare direct acasă.
Mega Image a construit un depozit special în București, unde produsele comandate online vor fi atent selecționate și pregătite de livrare. Toate cumpărăturile vor fi ambalate cu grijă, în pungi sau cutii speciale, pentru livrare la domiciliu sau ridicare din magazine.
Plata comenzii se poate face online(cu cardul) sauramburs. În cazul ridicării comenzii din magazinele Mega Image selectate, singura modalitate de plată acceptată este online.