Reţeaua Western Union acoperă peste 200 de ţări şi teritorii din lume şi reprezintă principala prioritate în strategia Western Union de a furniza consumatorilor, persoane fizice sau companii, servicii financiare adaptate – de la transferuri în lichidităţi, la carduri sau plăţi online.  În plus faţă de principalul serviciu oferit de companie – transferurile rapide de bani – Western Union este, de asemenea, lider pe segmentul serviciilor non-bancare de plăţi comerciale interstatale pentru IMM-uri. Piaţa internaţională a plăţilor comerciale interstatale pentru IMM-uri este estimată la 24 miliarde de dolari.
Remiterile contribuie la stabilitatea economică peste tot în lume, reprezentând o sursă importantă de capital pentru multe ţări. Western Union este unul din liderii acestei pieţe de transferuri interstatale în valoare de 426 miliarde de dolari anual, realizând peste 226 milioane de tranzacţii consumer-to-consumer la nivel global în 2011, transferuri totale de 81 de miliarde de dolari între consumatori şi 425 milioane de plăţi comerciale. În primul trimestru din 2012 veniturile companiei au crescut cu 9%, la 1,4 miliarde de dolari față de trimestrul I 2011.
Marjă a profitului operaţional de 23,9% comparativ cu 24,4% în anul trecut. Excluzând costurile cu integrarea TGBP, de 6 milioane de dolari, marja profitului operaţional a fost de 24,3%, comparativ cu 26,3% – valoarea raportată pentru perioada similară a anului trecut, excluzând costurile de restructurare de 24 de milioane de dolari.
În afară de Western Union pe piața transferurilor de bani din România mai activează compania internațională Money Gramm și cea națională Smith&Smith. Piața totală a transferurilor de bani în România este în scădere de la an la an, la nivel de 2011 fiind estimată la 2-3 miliarde de euro.