Au început lucrările la centura metropolitană a Clujului, tronsonul 1, Cluj-Florești, vineri, 24 mai 2024. Anunțul a fost făcut de către Emil Boc. Ce avantaje oferă tronsonul 1 clujenilor?
Au început lucrările la centura metropolitană a Clujului
Vineri, 24 mai 2024, au început lucrările la centura metropolitană a Clujului, tronsonul 1, Cluj-Florești. Acest tronson oferă mai multe avantaje pentru clujeni.
În primul rând, prin lărgirea drumului de la 4 la 6 benzi, va fi creată o bandă dedicată pentru transportul în comun pe toată ruta Florești – Cluj -Napoca, inclusiv în Cluj-Napoca.
În al doilea rând, acest tronson asigură accesul la Spitalul Regional de Urgență, unde lucrările de construcție au început. Pentru a facilita accesul la spitalul regional, se construiește un pasaj suprateran de 58 de metri și o girație.
În al treilea rând, tronsonul cuprinde piste pentru biciclete, pentru a continua dezvoltarea culoarului de mobilitate. Termenul de încheiere a lucrărilor pentru acest tronson este finalul anului viitor.
Acest tronson va contribui decisiv la decongestionarea traficului prin instituirea benzilor suplimentare pentru transportul în comun. Cele 38 de autobuze care circulă azi pe ruta Florești – Cluj nu vor mai fi în traficul general, ci vor avea o bandă dedicată pentru transportul în comun. Această bandă dedicată va permite accesul rapid al Ambulanței/Salvării la Spitalul Regional de Urgență.
„Astăzi, 24 mai, au început lucrările la Centura metropolitană a Clujului, tronsonul 1, Cluj-Florești. Acest tronson al Centurii metropolitane are următoarele avantaje pentru clujeni:
– prin lărgirea drumului de la 4 la 6 benzi va fi creată banda dedicată pentru transportul în comun pe toată ruta Florești – Cluj -Napoca, inclusiv în Cluj-Napoca;
– asigură accesul la Spitalul Regional de Urgență, unde lucrările de construcție au început. Se construiește un pasaj suprateran de 58 de metri și o girație pentru a asigura accesul la spitalul regional;
– cuprinde piste pentru biciclete pentru a continua dezvoltarea culoarului de mobilitate.Termenul de încheiere a lucrărilor pentru acest tronson este finalul anului viitor. În concluzie, acest tronson al centurii metropolitane a Clujului va contribui decisiv la decongestionarea traficului prin instituirea benzilor suplimentare pentru transportul în comun. Cele 38 de autobuze care circulă azi pe ruta Florești – Cluj nu vor mai fi în traficul general, ci vor avea bandă dedicată de transport în comun. De asemenea, această bandă dedicată va permite accesul rapid al Ambulanței/Salvării la Spitalul Regional de Urgență”, a scris, vineri, Emil Boc pe contul său de Facebook.